Jump to content

GTA SA valt uit na 1 minut!


danielc

Recommended Posts

Patch al geïnstalleerd ? http://www.nomorehotcoffee.com

Probeer ook dit eens open taakbeheer door deze toetstencombinatie control+shift+escape ga vervolgens naar het gta_sa.exe proces en klik er met je rechtermuisknop en bij prioriteit instellen kies je voor hoog. Je kan de fout ook te weten komen via deze weg ga naar deze computer klik er met je rechtermuisknop op en kies voor eigenschappen,geavanceerd, opstart en herstelinstellingen,instellingen en vink daar computer automatisch opnieuw opstarten uit. Je hebt toch je pc niet ovegeclockt ? Anders terugclocken. Gta Sa werkt perfect onder win xp (32bit versie)

@danielc: Heb je nu de 64 bit versie van win xp pro anders zou dat het probleem kunnen zijn omdat gta dit niet ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • danielc

    10

  • VectraGTS

    5

  • n1i9e8l6s

    3

  • Jorge_F

    2

Olla,

Thanks voor de reply, dankzij je restart-tip ben ik een klein stapje verder.

Heb dus het automatsich restarten uitgezet bij deze computer- eigenschappen. Op het moment waar ie normaal gesproken opnieuw zou opstarten, dus na 10 seconden, verscheen nu het blauwe windows foutmelding scherm met als belangrijkste boodschap:

Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Heeft iemand enig idee wat dit betekent.

Verder stonden er nog een heel aantal hexideciamel codes achter de extensie CMUDA.SYS

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die foutmelding kan meerdere oorzaken hebben. Dit kunnen ze zijn :

hardware dat niet ondersteund wordt

een driver die een fout heeft gemaakt

Geheugen problemen

ik raad je aan je geheugen eens te testen met deze tool : http://www.memtest86.com/

Update vervolgens al de drivers : voornamelijk 3d-kaart,geluidskaart

Graag gedaan hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet het nu ook bij mij!!! gwn met de rechter muisknop op de snelkoppeling klikken dan eigenscappen dan compiliteiten ofzo en dan gwn instellen als win 98! werkt ook bij vice city en gta 3! want bij alle 3 was het probleem !

Link to comment
Delen op andere websites

En jahoor. Hier is nog iemand die hetzelfde probleem heeft met San Andreas. Ook bij mij valt mijn pc na enige tijd gewoon uit en weer aan tijdens het spelen van San Andreas. Nu moet ik er wel bij zeggen dat dit meestal gebeurt tijdens de filmpjes in het spel. Mijn specificaties zijn als volgt:

OS: Windows XP Home Edition

Moederbord: Asus P5GD1

CPU: Pentium 4 / 3.2 gigahertz

Intern geheugen: 512 mb DDR 400

Videokaart: Nvidia Geforce PCX5750 128 MB

Iemand nu misschien enig idee hoe dit komt? Bedankt,

Bjorn. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Juist!

Dat is ook mijn probleem, althans.. die van mn pc.

Na enkele minuten crasht mn pc.

Drivers geüpdate, oudere drivers geprobeerd, temps zijn in orde, fan draait als een zonnetje, bij andere games geen problemen, zelfs de patch 1.01 helpt niet!

Iemand een idee?

Ik gebruik nu 78.03 beta drivers.

Specs:

AMD64 3000+ {Zalman CNPS 7700-cu}

Asus A8N SLI DeLuxe {IBL NF4}

2x512mb corsair TwinX XLPT

Asus EN6600GT {VF700-cu}

2x WD 80Gb

Vriendelijk dank, Bas

Bewerkt: door Soepel
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk wordt je proseccor overclocked en dan gebeurt dit.

Wat je nu best kan doen: als je computer opstart moet je steeds op del toets drukken tot er een menu komt.

Kies daar frequentie voltage

Zet dan de setting waarbij mhz wordt gebruikt op 166 mhz (dat kun je verwisselen met de + en de -)

Je prossecor zal nu iets trager werken (maar met een 3 ghz van jou zal je dat echt niet merken).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je nu best kan doen: als je computer opstart moet je steeds op del toets drukken tot er een menu komt.

Kies daar frequentie voltage

Zet dan de setting waarbij mhz wordt gebruikt op 166 mhz (dat kun je verwisselen met de + en de -)

werkt dat of heeft nog niemand dat gdn?

als je het instelt als complimenteiten win 98 dan valt i alsnog na 10 minuten ofzo uit! dus daar schiet je niet zo heel veel mee op! iemand nog een andere oplossing want die bovnstaande vind ik toch eerst een beetje te ver gaan! maar valt i bij iedereen alsnog ui als je de complimentien instelt als win 98 ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Het kan ook zijn dat je net genoeg plaats had voor het spel te installeren.

als ik jou was zou ik spellen die je niet meer doet verwijderen je zorgt zo voor meer ruimte en het spel gaat meestal dan was beter lopen.. en zoals de meeste al zeiden installeer hem eens opnieuw en doe dan eens wat ik zeg meestal helpt het

Link to comment
Delen op andere websites

al geprobeerd 2x ene beetje vaag al mijn spellen staan op een aparte schijf met 160 gb is nu nog 100 gb over dus daar zou het probleem wel niet zitten!

het probleem zit trouwens ook bij vc gta 3 en zelfs gta 2 aleen bij de grand theft auto versies verder nergens!

Link to comment
Delen op andere websites

Heyy!

Ik heb niet heel veel verstand van computers ofzo, maar dit probleem komt me heel bekend voor:

op mijn vorrige pc, een AMD Athlon 2200 XP, 256 MB RAM, Geforce 440 128 MB, had ik er ook last van dat mijn computer spontaan opnieuw ging opstarten. Dat had ik niet alleen bij GTA SA maar ook bij andere games zoals GTA VC en battlefield vietnam. Ik heb mijn computer toen weggebracht naar een kennis van me. Die heeft er een nieuwe voeding in gezet, en probleem opgelost :D

Misschien is dit bij jou ook het geval :)

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...