Giorgo Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Kijk naar dit wapen het prentje sla de afbeelding op en als je goed kijkt hij heeft een wapen van SA vast maar het prentje is anders. Reageren
Arjen Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik snap niet precies wat je bedoeld. Hij heeft een MP5 in z'n handen.. en dan? Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Ik heb juist men ps2 opgestart voor het te checken en het prentje van de mp5 is anders bij mij de loop van het wapen is niet zo lang. Reageren
Arjen Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Aha.. Maar dat ligt gewoon aan de hoek vanwaar je de screenshot neemt. Het plaatje is echt wel goed. Maar als je wel gelijk hebt, wat wil je er mee zeggen? Dat het een foute screenshot is? Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Een fake-screen zoals vele andere SA screens. Reageren
Arjen Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Alles komt er in voor op die screenshot, behalve de loop van de MP5? Dat kan je geen fake screen noemen En naar mijn mening is er niks mis met die loop. Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 Tja laat dit topic maar rusten als jij het zegt,jij hebt veel meer ervaring dan me dus jij zult gelijk hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.