Fabelous_P Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Heyz Medemembers, Ik heb pas de PU gehaald en daar staat in dat Gta Liberty City Stories voor de Psp niet in de herfst komt maar later pas,wanneer precies weten ze nog niet. PU=Power Unlimited. Reageren
NickDrake Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 als hij niet in de herfst uitkomt zou je hem toch nog niet kunnen bestellen ... bestel hem hij komt op 14 oktober uit Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 OP een andere GTA site stond ook dat hij meschien wat vertraging kan hebben, er is nog niet veel over vrij gekomen, dus hij kna best vertraging hebben Reageren
henk_jan Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 er is nog niet veel bekent over GTA LCS wat betreft de release, maar uit betrouwbare bronnen is tog gebleken dat de release tussen 15 en 25 oktober is...24 oktober is de meest voorkomende release datum die te vinden is. Owja...niet alles wat PU zegt is betrouwbaar. Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 op gtagames.nl staat dat hij morgen uit is is dat zo? Reageren
Mark B. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Morgen is de release van de PSP en het was eerst volgens mij de bedoeling dat LCS tegelijk uit zou komen met de PSP maar dat is dus niet het geval.. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 ik heb juist gelezen op gtagames.nl dat hij in zuid-afrika op in oktober uitkomt en waarschijnljk in nederland op 1 november Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Op de Zuid Afrikaanse site van YourPSP is de volgende release datum te vinden: 01/10/2005 dat betekend dus dat Liberty City Stories op 1 oktober uitkomt. Aangezien Zuid Afrika bij Sony binnen de Europese regio valt kunnen we hier uit opmaken dat hij ook op 1 oktober in Nederland uitkomt. bron: Gtagames.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.