Velaro Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Heeft iemand tips voor de laatste missie: End Of The Line ?Ik geraak er niet uit,gelieve deze dan hier te posten Reageren
MarcN Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Lees de Walktrough eens door: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...n&inhoud=RLS_C3 Zo moeilijk is ie niet. Gewoon goed veel ammo hebben en het lukt zat. Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Je kan beter eerst ff zeggen wat je problemen bij die missie zijn, anders geven we allemaal onodige tips, zeg dat eerst maar es Reageren
Velaro Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Je kan beter eerst ff zeggen wat je problemen bij die missie zijn, anders geven we allemaal onodige tips, zeg dat eerst maar es Alles lukt,behalve ontsnappen uit dat brandende gebouw,en nee ik gebruik geen cheats Bewerkt: 30 augustus 2005 door gtafan1221 Reageren
Imperator Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Het is heel erg handig als je de brandweermissies gedaan hebt. Cj is dan vuurbestendig en je kunt zo dus gewoon door vuur heen lopen, erg handig in end of the line. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Het is heel erg handig als je de brandweermissies gedaan hebt. Cj is dan vuurbestendig en je kunt zo dus gewoon door vuur heen lopen, erg handig in end of the line. Dank je Imperator,Ik zal eraan werken Reageren
Velaro Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Mijn cj is 'fireproof' IK HEB DE MISSIE GEHAALD ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.