Jump to content

GTA VC Sunshine Missie Auto Lijst 4


William31

Recommended Posts

Beste GTA Fans,

Momenteel ben ik bezig om de 4 lijstjes met auto`s te verzamelen.

Ik ben met het 4rde lijstje bezig, alleen moet ik die caddy nog (das een golfkarretje). Ik ben al meer dan 2 uur bezig, en ben ook al op het golf terrijn geweest. Maar geen caddy. Tenzij er meer dan een golf baan is.

Wie weet waar ie staat, en zou je dan aub een screenshot van kunnen maken?

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ze op de golfbaan kunt vinden zijn er maar héél weinig manieren, de manieren die werken zijn ongeveer deze:

Tijdens de missie Four Iron er een paar meejatten

Met een luchtvoertuig (Maverick, Police Maverick, VCN Maverick, Hunter, Sparrow, Sea Sparrow, Skimmer) naar de Leaf Links gaan, daar over het veld heen vliegen en je zult véél sneller een Caddy tegenkomen dan dat je gewoon "even gaat kijken".

Als je lopend langs de Leaf Links komt heb je ook de kans er één op de weg tegen te komen. Hier zit nog een heel leuk trucje aan, trek de bestuurder uit het voertuig, draai de auto en zorg ervoor dat wanneer hij de auto terug wil pakken aan de pasagierskant instapt, rij dan weg, je hebt alleen niet meer de controle over het stuur, die heeft de golver namelijk weer. Als je wilt uitstappen kun je gewoon op Enter duwen. Heel leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...