Velaro Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 In de missie End Of The Line schiet je gang ook op jou en je auto, hoe komt dat? Reageren
Barcelona Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) dat weet ik ook niet waarom ze op je schieten mischien zijn het wel de sevilleboys want daar had je bij een missie ruzie mee en daarom willen ze je dwarsbomen mischien? EDIT: ik heb nog nooit gangleden gezien die bij hem aansluiten en ik alle filmpjes gevolgt. Bewerkt: 30 augustus 2005 door Barcelona Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Als je het verhaal volgt, dan weet je dat een paar van je gang-members zich hebben aangesloten bij Big Smoke. Daarom schieten ze op je. Reageren
Velaro Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Als je het verhaal volgt, dan weet je dat een paar van je gang-members zich hebben aangesloten bij Big Smoke. Daarom schieten ze op je. Oke,bedankt iedereen ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.