Jump to content

Steeds meer problemen met SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu al een tijdje GTA SA voor de PC, maar het lijkt wel alsof er elke dag meer bugs bij komen, ik heb last van de volgende bugs;

- Als ik in een auto stap en ga rijden, hoor ik de motor niet.

- De 'Rain / Thunderstorm bug', deze is wel op te lossen met een patch die R* heeft uitgebracht, maar ik heb gehoord dat er in die patch andere bugs zitten.

- Er zaten vandaag plotseling allemaal witte vlekken op mijn scherm, en als je bijv. bij vuur was, kwamen er grote blokjes 'rook' over het hele scherm.

- De missies met de pijltjestoetsen (dansen, lowriders, etc.) doen het niet meer, als ik dat wil doen, valt SA uit.]

- Als ik bij een missie met een persoon (bijv. Ryder) en die persoon zegt wat, dan staat het volume van hun stem uit/ heel laag.

- De radio-zender veranderd als ik een mod-shop in rij.

Verder vind ik het iritand dat je bij de audio niet voor een 5.1 surround sound system kan kiezen, ook heb ik last van die poppetjes die verdwijnen, maar dat lag uiteindelijk aan mijn videokaart.

Ik heb twee mods geinstaleerd; de 'San Andreas Opened Up' mod en een mod om zonder CD-rom te spelen, ook heb ik een trainer geinstaleerd ('San Andreas +27 Trainer') Ligt het hier misschien aan? Of moet ik SA opnieuw instaleren? Help me plz :-(

Geplaatst:
Ik zou GTA eens opnieuw installeren, want door mods kunnen zulke dingen voorkomen. Succes ermee! ;)

En als dat niet werkt kun je hier het beste je system specs neerzetten. :)

Geplaatst:

Okee, bedankt :) Aan m'n system specs kan het niet liggen volgens mij, want die zijn volgens de dingen die ik op internet heb gevonden, goed, maar hier voor de zekerheid;

Geheugen: 256 MB DDR 400 PC3200 TwinMos

Processor: AMD Athlon XP 2400+ 2,0 GHz 266 MHz

Videokaart: Powercolor ATI Radeon 9200 SE 128MB

Ik hoop dat die dingen weggaan als het opnieuw is geinstaleerd en ik gewoon met mods kan spelen. Of blijf ik sommige/alle problemen hebben met mods?

Offtopic: Is het al bekend of die patch die R* heeft uitgebracht, al beter is dan de vorige versies met bugs?

Geplaatst:
die missie van de lowrider moet je met nummers doen

Volgens mij heb jij in het verkeerde topic gepost. Dus even beter opletten de volgende keer... ;)

Geplaatst:
die missie van de lowrider moet je met nummers doen

Volgens mij heb jij in het verkeerde topic gepost. Dus even beter opletten de volgende keer... ;)

hij zit toch goed hoor, want tjapie had ook problemen met de missies met de pijltjes toets.

Mss zelf ook wat opletten ;)

on topic: instal eerst GTA eens opnieuw, en check dan of alles in orde is voor je een mod installeert. Dan weet je of het daar aan ligt.

greetz

Geplaatst:
k heb twee mods geinstaleerd; de 'San Andreas Opened Up' mod en een mod om zonder CD-rom te spelen, ook heb ik een trainer geinstaleerd ('San Andreas +27 Trainer') Ligt het hier misschien aan? Of moet ik SA opnieuw instaleren? Help me plz sad2.gif

Dat is je probleem die mods. VOOR je de patch gaat installeren moet je de mods verwijderen , door gebruik van die mods gaan je savegames niet meer werken onder versie 1.01.

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij kan het niet aan de mods liggen, want toen ik die had geinstaleerd kreeg ik pas later de problemen die boven staan.

@ n1i9e8l6s: Ik had idd gehoord dat die patch het niet doet als je mods hebt geinstaleerd, maar ik hoorde ook dat mensen die de patch instaleerden, andere bugs kregen...

Maar ik ga nu opnieuw instaleren, dan de patch, en dan de mods, kijken of het beter gaat :) Bedankt!

Edit: Ik heb SA opnieuw geinstaleerd en bij het on-instaleren heb ik geklikt dat hij alles moet weggooien, toen hij weer netjes op m'n computer stond, heb ik daarna de patch van R* geinstaleerd en toen een mod om zonder CD te hoeven spelen, toen ik even ging kijken of SA het beter deed, stonden al mijn save-files nog, waren al mijn instellingen hetzelfde en doet het geluid van auto's het nog steeds niet :?

Edit2: Het ligt dus aan die mod, toen ik probeerde SA met helemaal niets (geen mods, patch, etc.) op te starten deed hij het niet, toen ik de mod zonder CD instaleerde deed hij het wel, maar het geluid van de auto's blijft nog steeds weg... Ik denk dus dat die mod een bestandje kapot heeft gemaakt, waardoor ik het geluid van auto's niet meer hoor, en ik SA niet meer kan spelen zonder die mod. Het rare vind ik alleen dat ik hier in het begin dat ik die mod had, geen last van had, maar pas een lange tijd nadat ik die mod heb geinstaleerd.

Bewerkt: door Tjapie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...