aaaa1 Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) De missie "Mike Toreno" lukt steeds niet (NIET de missies VAN Mike Toreno). Als ik dat busje kapot heb geschoten zeggen ze zoiets van dat ze snel weg moeten voordat de politie komt. Nou ik stap dus in een auto en rij naar het gele driehoekje. Maar als ik daar ben gebeurt er niks. Geen rode marker ofzo. Er staat niks. Ik gebruik wel de code dat de politie nooit achter me aankomt. Misschien ligt het daaraan? Heeft iemand het antwoord? Bewerkt: 30 augustus 2005 door aaaa1 Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Ik denk dat het aan de cheat komt. Als je bij het gele driehoekje komt krijg je normaal 3 of 4 sterren. Maar omdat je de cheat hebt gebruikt gebeurd dat dus niet. Probeer het is zonder de cheat of probeer te rijden naar de "Pleasure Domes" en kijk dan of je de missie haalt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.