Jump to content

Stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bij de missie Stowaway en je moet daar in het begin een vliegtuig inrijden maar dat vliegtuig gaat veel te hard hoe moet ik er tog in??

Geplaatst:

Steeds het gas ingedrukt houden en zo recht ogelijk proberen te rijden. Pas in het begin wel op voor de tonnen die uit het vliegtuig gegooid worden, je kunt in het begin het beste even naast het vliegtuig rijden en als er geen tonnen meer komen er recht achter en dan erin. Kijk anders ook even in de Walktrough.

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer je begint kan je het beste zo rechts mogelijk gaan rijden. Ook kan je het beste Lshift ingedrukt houden (op de PS2 rechter of linker pookje volgens mij), CJ zal dan naar voren "leunen" en daardoor zal de motor sneller gaan.

Als het nog steeds niet lukt en je hebt het voor de PC kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zetten.

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst: (bewerkt)
Wanneer je begint kan je het beste zo rechts mogelijk gaan rijden. Ook kan je het beste Lshift ingedrukt houden (op de PS2 rechter of linker pookje volgens mij), CJ zal dan naar voren "leunen" en daardoor zal de motor sneller gaan.

Als het nog steeds niet lukt en je hebt het voor de PC kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zetten.

Nee ik wil het graag zelf doen :) maar voor de duidelijkheid heb ik hier een filmpje gemaakt bij fraps en dan zie je hoe snel dat vliegtuig weggaat en ik hou heel de tijd het "gas" in.

Dus wie weet wel hoe het moet?? :?

Hier is het filmpje:

FILMPJE

Alvast Bedankt

Radio-Espantoso

Bewerkt: door radio-espantoso
Geplaatst:

Srry dat ik nu alweer post maar wie weet hoe ik daar op moet komen kijk ook ff aub naar het filmpje in mijn vorige bericht.

Ik wil het graag zelf doen dus wie weet het??

Radio-espantoso

Geplaatst:

radio-espantoso, dubbelposten mag niet (2 berichten achter elkaar in hetzelfde topic). Gebruik voortaan de 'Edit'-knop. En als je de zoekfunctie had gebruikt voor de missie Stowaway, dan had je ook ver gekomen! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...