Radio Es. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Ik ben bij de missie Stowaway en je moet daar in het begin een vliegtuig inrijden maar dat vliegtuig gaat veel te hard hoe moet ik er tog in?? Reageren
Imperator Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Steeds het gas ingedrukt houden en zo recht ogelijk proberen te rijden. Pas in het begin wel op voor de tonnen die uit het vliegtuig gegooid worden, je kunt in het begin het beste even naast het vliegtuig rijden en als er geen tonnen meer komen er recht achter en dan erin. Kijk anders ook even in de Walktrough. Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Wanneer je begint kan je het beste zo rechts mogelijk gaan rijden. Ook kan je het beste Lshift ingedrukt houden (op de PS2 rechter of linker pookje volgens mij), CJ zal dan naar voren "leunen" en daardoor zal de motor sneller gaan. Als het nog steeds niet lukt en je hebt het voor de PC kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zetten. Bewerkt: 30 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Radio Es. Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) Wanneer je begint kan je het beste zo rechts mogelijk gaan rijden. Ook kan je het beste Lshift ingedrukt houden (op de PS2 rechter of linker pookje volgens mij), CJ zal dan naar voren "leunen" en daardoor zal de motor sneller gaan.Als het nog steeds niet lukt en je hebt het voor de PC kan je je savegame uploaden via Rapidshare en het in dit topic zetten. Nee ik wil het graag zelf doen maar voor de duidelijkheid heb ik hier een filmpje gemaakt bij fraps en dan zie je hoe snel dat vliegtuig weggaat en ik hou heel de tijd het "gas" in. Dus wie weet wel hoe het moet?? Hier is het filmpje: FILMPJE Alvast Bedankt Radio-Espantoso Bewerkt: 3 september 2005 door radio-espantoso Reageren
Radio Es. Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2005 Srry dat ik nu alweer post maar wie weet hoe ik daar op moet komen kijk ook ff aub naar het filmpje in mijn vorige bericht. Ik wil het graag zelf doen dus wie weet het?? Radio-espantoso Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 radio-espantoso, dubbelposten mag niet (2 berichten achter elkaar in hetzelfde topic). Gebruik voortaan de 'Edit'-knop. En als je de zoekfunctie had gebruikt voor de missie Stowaway, dan had je ook ver gekomen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.