Sentasi Geplaatst: vrijdag om 13:04 Rapport Geplaatst: vrijdag om 13:04 Nog een jaar geduld hebben helaas! Reageren
Davedavy Geplaatst: zaterdag om 06:22 Rapport Geplaatst: zaterdag om 06:22 Joh. Dan kan d'r ook nog wel bij na bijna 13 jaar GTA V Reageren
Sentasi Geplaatst: zaterdag om 11:05 Auteur Rapport Geplaatst: zaterdag om 11:05 Er is een generatie opgegroeid met GTA (1) t/m GTA IV / V. En er groeit nu een generatie op die misschien 1 release meemaakte tot zover..(V) Reageren
Joriz Geplaatst: zondag om 09:31 Rapport Geplaatst: zondag om 09:31 Kwam ook niet helemaal uit de lucht vallen met hoe lang het al stil was rondom GTA6. 13 jaar tussen een GTA is wel echt extreem. Ik ben benieuwd of de generatie die ooit opgroeide met de oudere GTA's uberhaubt nog tijd heeft en interesse heeft voor GTA6. Met GTA6 zal er een hele nieuwe generatie gamers zijn die mogelijk nog nooit GTA hebben gespeeld. Wel bijzonder weg. 🥲 Reageren
Sentasi Geplaatst: zondag om 11:08 Auteur Rapport Geplaatst: zondag om 11:08 Daar had ik het laatst nog over met iemand. Toen GTA uitkwam, was ik 9 jaar oud. In de tienerjaren kwamen III, VC en SA. Extra vroeg opstaan om voor school nog te kunnen spelen. Ik woonde alleen toen V uitkwam, alle tijd van de wereld om te gamen. Nu is VI nog niet eens uit, en intussen ben ik getrouwd, en heb 2 kids, van 6 en 3, en de PlayStation verzamelt al jaren meer stof dan dat 'ie dienst doet.. Intresse is er wel, maar tijd.. Reageren
Joriz Geplaatst: zondag om 15:25 Rapport Geplaatst: zondag om 15:25 Mijn consoles zitten ergens in een doos. Al jaren. 😆 Mocht GTA VI ooit uitkomen kijk ik tzt wel wat voor console je er voor nodig hebt. Ben toch wel benieuwd maar ga er nooit zo veel tijd in steken zoals ik met met name GTA3, GTA Vice City en GTA San Andreas heb gedaan. Merk ook wel dat interesses veranderen over tijd. Ik game echt veel minder dan vroeger. Zo nu en dan nog iets op de PC, maar dat zijn meer casual games zoals Cities Skylines en Two Point Museum Reageren
Sentasi Geplaatst: zondag om 16:56 Auteur Rapport Geplaatst: zondag om 16:56 Herkenbaar.. 🤣 Ik zal VI ook zeker aanschaffen, maar zal er nooit zoveel tijd in (kunnen) steken als eerdere GTA games. Denk dat het wel meer zal gaan jeuken als we eindelijk een tweede trailer en/of screenshots te zien krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.