Jump to content

GTA VI komt 26 mei 2026!

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een generatie opgegroeid met GTA (1) t/m GTA IV / V. En er groeit nu een generatie op die misschien 1 release meemaakte tot zover..(V) :7

Geplaatst:

Kwam ook niet helemaal uit de lucht vallen met hoe lang het al stil was rondom GTA6.

13 jaar tussen een GTA is wel echt extreem. Ik ben benieuwd of de generatie die ooit opgroeide met de oudere GTA's uberhaubt nog tijd heeft en interesse heeft voor GTA6. Met GTA6 zal er een hele nieuwe generatie gamers zijn die mogelijk nog nooit GTA hebben gespeeld. Wel bijzonder weg. 🥲

Geplaatst:

Daar had ik het laatst nog over met iemand. :7 Toen GTA uitkwam, was ik 9 jaar oud. In de tienerjaren kwamen III, VC en SA. Extra vroeg opstaan om voor school nog te kunnen spelen. :7 Ik woonde alleen toen V uitkwam, alle tijd van de wereld om te gamen. Nu is VI nog niet eens uit, en intussen ben ik getrouwd, en heb 2 kids, van 6 en 3, en de PlayStation verzamelt al jaren meer stof dan dat 'ie dienst doet.. :7 Intresse is er wel, maar tijd..

Geplaatst:

Mijn consoles zitten ergens in een doos. Al jaren. 😆

Mocht GTA VI ooit uitkomen kijk ik tzt wel wat voor console je er voor nodig hebt. Ben toch wel benieuwd maar ga er nooit zo veel tijd in steken zoals ik met met name GTA3, GTA Vice City en GTA San Andreas heb gedaan.

Merk ook wel dat interesses veranderen over tijd. Ik game echt veel minder dan vroeger. Zo nu en dan nog iets op de PC, maar dat zijn meer casual games zoals Cities Skylines en Two Point Museum

Geplaatst:

Herkenbaar.. 🤣 Ik zal VI ook zeker aanschaffen, maar zal er nooit zoveel tijd in (kunnen) steken als eerdere GTA games. Denk dat het wel meer zal gaan jeuken als we eindelijk een tweede trailer en/of screenshots te zien krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...