gta prof Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 ik heb afbeeldingen waar bijna alle hoofdpersonen andere kleren dragen, EN HOE KOMT DAT (((( IK WIL DAT OOOOOOOOK )))) ... maar dat kan ik dus niet wil iemand mij helpen? please. grtz GTA PROF Reageren
Kraay Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Zijn dat niet gewoon fake screens? Of met een mod kan natuurlijk ook. Reageren
Synchro Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) GE-edit.. Normaal is het een mod.Dan kan je normaal doen in Models map. Bij GTA3.img en Player.img. Je moet dan wel IMG tool hebben en TXD work shop. De tut staat in Modding forum... Bewerkt: 30 augustus 2005 door Synchro Reageren
gta prof Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 mensen, jullie verstaan dit niet DIT IS GEEN CHEAT, DIT IS GEEN MOD maar dat is normaal denk ik want het staat zelf op het hoesje van san andreas aan de achterkant ( 2de prentje ) MAAR HOE DOE JE DAT??????????? grtz GTA PROF Reageren
Dri3s Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Je bedoeld toch niet de gewone kleren uit de kledingswinkels? Want je kan in het spel van kleren veranderen moest je het nog niet weten. Reageren
Flame^ Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) mensen, jullie verstaan dit niet DIT IS GEEN CHEAT, DIT IS GEEN MOD maar dat is normaal denk ik want het staat zelf op het hoesje van san andreas aan de achterkant ( 2de prentje ) MAAR HOE DOE JE DAT???????????grtz GTA PROF Ik denk dat ik weet welke screens je bedoelt. Als het degene zijn die ik denk dat het zijn, dan zijn dat fake screens van voordat SA werd uitgebracht. Zou je anders de screens die je hebt gezien hier willen plaatsen? PS: Ik kan me vergissen, natuurlijk e moet je plaatje uploaden met Imageshack en dan de link hier neer zetten. Ik zie nu alleen "user posted image" Trouwens, je kan alleen je eigen kleren veranderen niet die van andere hoofdpersonen . Edit: @gta prof die zijn volgens mij toch fake hoor. In ieder geval kan je niet zorgen dat ze die kleding krijgen.. Bewerkt: 31 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
gta prof Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 (bewerkt) het is zeker geen fake, ( EN IK WEET NATUURLIJK DAT JE VAN KLEDIJ KAN VERANDEREN ) grtz GTA PROF Bewerkt: 30 augustus 2005 door gta prof Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Je kan idd van kledij veranderen, De kledingwinkels Binco, Pro-Laps en Sub Urban gaan open na missie: Nines and AK's Oja, ik zie alleen user posted image Reageren
gta prof Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 maar, jullie verstaan dat dus niet éééé, op de achterkant van het hoesje van gta sa staat big smoke met wit hemd, en sweet met een raar hoedje op maar weten jullie hoe dat komt????? ik wil dat ook, maar ze hebben hun gewone kledij aan!! Reageren
Stino Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 maar, jullie verstaan dat dus niet éééé, op de achterkant van het hoesje van gta sa staat big smoke met wit hemd, en sweet met een raar hoedje op maar weten jullie hoe dat komt????? ik wil dat ook, maar ze hebben hun gewone kledij aan!! De kleding van Big Smoke, Ryder enz. kun je niet veranderen Reageren
gta prof Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 ja, maar ze hebben wel andere kleren aan op DE ACHTERKANT VAN HET HOESJE VAN GTA SAN ANDREAS 2DE PRENTJE kijk goed!!!!! grtz GTA PROF Reageren
Dizzee Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Het is niet omdat ze andere kleren dragen op het hoesje dat je dit daadwerkelijk ook kan in het spel... je kan dus niet hetzelfde krijgen, punt. Reageren
Little Mister Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Dat is allemaal veranderd toen hij uitgebracht werd..De BETA versie was dat. Reageren
gta prof Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 aaaaaaaaaaaaaa, goed eindelijk begrijpt het iemand, merci wi grtz GTA PROF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.