Sentasi Geplaatst: donderdag om 09:33 Rapport Geplaatst: donderdag om 09:33 Eindelijk hebben we een tweede trailer gekregen, vergezeld met een verzameling screenshots. Wat heb jij voor leuks gespot? Ik ben benieuwd naar de "out of state" license plates die te zien waren, nl. Liberty City en Gloriana. Zouden we meer gebieden dan enkel Leonida kunnen bezoeken, of is het slechts om meer realisme toe te voegen aangezien out of state plates niet ongewoon zijn om te zien in het dagelijks verkeer? We weten inmiddels dat Lucia afkomstig is uit Liberty City. Wie weet brengt VI ons al dan niet voor een missie terug naar Liberty City? 0 Reageren
PrioX Geplaatst: donderdag om 17:11 Rapport Geplaatst: donderdag om 17:11 Spoiler Viel me daarnet pas op dat de meneer links met een metaaldetector loopt. Ben benieuwd of de spelers ook zoiets kan gebruiken, en of dat we dit soort NPC's kunnen overvallen van gevonden voorwerpen. 0 Reageren
Sentasi Geplaatst: donderdag om 17:57 Auteur Rapport Geplaatst: donderdag om 17:57 Ik zie dan weer mogelijkheden om er een als melee weapon te gebruiken.. Ik verbaasde me ook wel over de vele details in de kleine dingetjes. Bubbels in een flesje pißwasser, weerspiegelingen in spiegels, zonnebrillen, etc. Hoe het water beweegt. Nu zal.dat wel grotendeels cutscene zijn, maar toch. Also, Phil Cassidy anyone? 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.