Sentasi Geplaatst: 8 mei Rapport Geplaatst: 8 mei Eindelijk hebben we een tweede trailer gekregen, vergezeld met een verzameling screenshots. Wat heb jij voor leuks gespot? Ik ben benieuwd naar de "out of state" license plates die te zien waren, nl. Liberty City en Gloriana. Zouden we meer gebieden dan enkel Leonida kunnen bezoeken, of is het slechts om meer realisme toe te voegen aangezien out of state plates niet ongewoon zijn om te zien in het dagelijks verkeer? We weten inmiddels dat Lucia afkomstig is uit Liberty City. Wie weet brengt VI ons al dan niet voor een missie terug naar Liberty City? 0 Reageren
PrioX Geplaatst: 8 mei Rapport Geplaatst: 8 mei Spoiler Viel me daarnet pas op dat de meneer links met een metaaldetector loopt. Ben benieuwd of de spelers ook zoiets kan gebruiken, en of dat we dit soort NPC's kunnen overvallen van gevonden voorwerpen. 0 Reageren
Sentasi Geplaatst: 8 mei Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei Ik zie dan weer mogelijkheden om er een als melee weapon te gebruiken.. Ik verbaasde me ook wel over de vele details in de kleine dingetjes. Bubbels in een flesje pißwasser, weerspiegelingen in spiegels, zonnebrillen, etc. Hoe het water beweegt. Nu zal.dat wel grotendeels cutscene zijn, maar toch. Also, Phil Cassidy anyone? 0 Reageren
Joriz Geplaatst: zaterdag om 14:54 Rapport Geplaatst: zaterdag om 14:54 Dat Rockstar Games nog steeds op de meeste kleine details let is echt mooi. Zoals al gezegd de linker biertfles heeft duidelijk dood bier terwijl het rechter biertjefles condensatie heeft en bubbels waarmee je kan zien dat die net uit de koelkast is gepakt. Die game controller in hetzelfde shot lijkt trouwens verdacht veel op een PlayStation 4 controller. Alleen grip is net iets anders maar qua aansluiting onderaan en knopjes lijkt die ongeveer hetzelfde. 0 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: zondag om 20:42 Rapport Geplaatst: zondag om 20:42 Op 8-5-2025 om 11:33, Sentasi zei: Ik ben benieuwd naar de "out of state" license plates die te zien waren, nl. Liberty City en Gloriana. Zouden we meer gebieden dan enkel Leonida kunnen bezoeken, of is het slechts om meer realisme toe te voegen aangezien out of state plates niet ongewoon zijn om te zien in het dagelijks verkeer? Ik had deze ook gezien en ben geneigd te denken dat we enkel Leonida gaan zien, maar ze de rest van het GTA-universum wat vorm geven via zaken zoals dit. Ergens was dat ook wel eens nodig, dat zorgt er toch voor dat de wereld wat groter en completer voelt, ook al is het maar een naam die je introduceert. 1 Reageren
Sentasi Geplaatst: zondag om 20:52 Auteur Rapport Geplaatst: zondag om 20:52 Je zal zeer waarschijnlijk gelijk gaan krijgen, maar toch, een beetje speculeren en stiekem een beetje hopen is toch leuk om te doen. Als we het niet in de game gaan zien, wie weet in een DLC? Of online opties? 0 Reageren
Nissan Geplaatst: gisteren om 19:55 Rapport Geplaatst: gisteren om 19:55 Naast de enorme jiggle physics ben ik to be honest als de dood dat we weer zo'n veel te grote map krijgen met veel te weinig erin. Mensen vierden feest door de omvang van de map van V maar waar was uiteindelijk alle actie te doen? Juist, Los Santos, wellicht 10% van de gehele kaart. Die veel te grote stukken moeten afleggen waarin niets gebeurd was voor mij ook de reden om GTA V snel aan de wilgen te hangen (behalve Online af en toe met de boys) en terug naar IV te gaan. Man man man, ik zou een moord doen voor een map als IV met de huidige technologie. 0 Reageren
PrioX Geplaatst: gisteren om 20:03 Rapport Geplaatst: gisteren om 20:03 4 minuten geleden, Nissan zei: Naast de enorme jiggle physics ben ik to be honest als de dood dat we weer zo'n veel te grote map krijgen met veel te weinig erin. Mensen vierden feest door de omvang van de map van V maar waar was uiteindelijk alle actie te doen? Juist, Los Santos, wellicht 10% van de gehele kaart. Die veel te grote stukken moeten afleggen waarin niets gebeurd was voor mij ook de reden om GTA V snel aan de wilgen te hangen (behalve Online af en toe met de boys) en terug naar IV te gaan. Man man man, ik zou een moord doen voor een map als IV met de huidige technologie. Dat was voor mij ook een teleurstelling in GTA V. Alleen maar bergen met wat bomen, en dat was het. Lijkt het jou niet gaaf om nu dan wel meer bossen/bergen/moerassen te hebben, met de weet dat er hoogstwaarschijnlijk net zoveel wildlife is als in RDR2? Althans daar lijkt het tot nu toe op. 0 Reageren
Nissan Geplaatst: gisteren om 20:07 Rapport Geplaatst: gisteren om 20:07 2 minutes ago, PrioX said: Dat was voor mij ook een teleurstelling in GTA V. Alleen maar bergen met wat bomen, en dat was het. Lijkt het jou niet gaaf om nu dan wel meer bossen/bergen/moerassen te hebben, met de weet dat er hoogstwaarschijnlijk net zoveel wildlife is als in RDR2? Althans daar lijkt het tot nu toe op. Het probleem is: Dit is GTA 6 en geen Red Dead game. Ik vond het supervet om in RDR2 met m'n shotgun op jacht te gaan naar alligators voor crafting materials bv, maar dat ga je in GTA 6 toch niet doen? Ik wil genieten van de ambiance, de mooie, nieuwe steden, gangs overhoop schieten of hangen met vrienden. Ik snap dat Florida kilometers op kilometers aan bayou en moeras heeft maar tenzij je daar van houdt ga je daar toch ook niet naartoe? 0 Reageren
Sentasi Geplaatst: gisteren om 20:27 Auteur Rapport Geplaatst: gisteren om 20:27 Ik denk dat de grootte niet zozeer het probleem was met V, maar het gebrek aan opvulling daarin. Er stonden inderdaad wat boompjes en struikjes, maar dat was het ook wel, er was weinig tot niks te zien of te beleven. Ik heb V ook al vrij snel aan de kant gelegd (samen met online), terwijl ik in IV jaren en jaren veel plezier heb gehad. Er was voor mijn gevoel veel meer te doen en te ontdekken. Ik heb wel het idee dat afgaande op het beeldmateriaal wat we tot dusver hebben, het in VI toch wel meer dsn redelijk goed moet komen. 0 Reageren
Nissan Geplaatst: gisteren om 20:36 Rapport Geplaatst: gisteren om 20:36 Daar sla je de spijker op zijn kop. De map die overal geleakt werd had weer enorme landerijen, moerassen en water. Dat geeft me gewoon instantly GTA V PTSD. Wat ik ook vervelend vond was dat R* de content overal hevig had vermindert, soms zelfs in vergelijking met IV! Maar 5 straatraces terwijl de map meerdere malen groter is? Waarna je ze ook niet kan herspelen? Wat voor nut heeft het kunnen opvoeren van je wagen dan? Hell San Andreas deed een flink deel van die content beter dan V. Ik mag hópen dat de ontwikkeltijd terug te zien is in de hoeveelheid *leuke* dingen die er zijn om te doen. Want van het oprapen van alle briefjes, nuclear waste, alle graffiti enz, werd ik alles behalve blij. 0 Reageren
Sentasi Geplaatst: 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst: 14 uur geleden Ja, snap je punt, heel herkenbaar en je hebt zeker gelijk. Toch wordt ik zelf blij van zo'n grote map met veel ruimte en natuur tussen verschillende locaties. En ik hoop ook van harte dat deze ruimte nu beter gebruikt gaat worden, denk aan meer wildlife, verschillende huizen/apartementen/garages/bedrijfen die je mogelijk kan kopen. Want ook dat viel mij vies tegen in V. Buiten Los Santos was er vrijwel niks te koop. Bedrijven die je koopt, kon je niks mee, behalve herhaaldelijk dezelfde saaie missies, ze hadden niet eens een interior. En van wat ik tot op heden gezien heb in de trailer, krijg ik het idee dat Rockstar nu meer werk maakt van dit alles. Kijk alleen al maar naar de grote variatie in wildlife. Kayakken door de bergen? I'm all in! Maak er maar een race parcour van, leuk! Plus, in her verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Hopelijk is je GTA V PTSD volledig onterecht. 0 Reageren
Nissan Geplaatst: 11 uur geleden Rapport Geplaatst: 11 uur geleden Hahaha je stipt precies aan wat ik dus zei over de content. Vice City (en in zekere mate San Andreas) deden de assets minigame en bijbehorende missies beter dan V. San Andreas (mogelijk zelfs III en zeker VC) en IV deden het straatracen meerdere malen beter in hun eigen games. San Andreas leek voor mijn kinderbrein gigantisch maar uiteindelijk was de lange afstanden die je moest afleggen voor sommige missies (looking at you Photo Opportunity) best oke. In V daarintegen was het tergend, traag en saai. Begrijp me niet verkeerd, Rockstar heeft laten zien dat ze goed om kunnen gaan met een grote variatie aan omgevingen (zie RDR/RDR 2) maar V heeft op zoveel gebieden zoveel steken laten vallen dat ik niet anders kan dan er een hard hoofd in hebben. Ik hoop van harte dat Rockstar kan overtuigen van mijn ongelijk. 0 Reageren
Niked Geplaatst: 10 uur geleden Rapport Geplaatst: 10 uur geleden Op 10-5-2025 om 16:54, Joriz zei: Dat Rockstar Games nog steeds op de meeste kleine details let is echt mooi. Zoals al gezegd de linker biertfles heeft duidelijk dood bier terwijl het rechter biertjefles condensatie heeft en bubbels waarmee je kan zien dat die net uit de koelkast is gepakt. Die game controller in hetzelfde shot lijkt trouwens verdacht veel op een PlayStation 4 controller. Alleen grip is net iets anders maar qua aansluiting onderaan en knopjes lijkt die ongeveer hetzelfde. Met DualCock i.p.v. DualShock hebben ze natuurlijk ook wel goud in handen. De Ps5 naast de TV is ook wel mooi :0 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.