Sentasi Geplaatst: 9 uur geleden Rapport Geplaatst: 9 uur geleden We hebben een aantal locaties te zien gekregen in de tweede trailer en in een partij screenshots, de een nog mooier als de ander. Welke locatie ga jij als eerste onveilig maken? Spoiler Ik denk dat ik zelf eerst The Grassrivers ga ontdekken, gevolgd door de Leonida Keys en Mount Kalaga. 0 Reageren
PrioX Geplaatst: 9 uur geleden Rapport Geplaatst: 9 uur geleden Ik vond het fantastisch om in Red Dead redemption 2 gewoon rond te rijden op m'n paard en te genieten van de natuur. Een van de eerste gebieden die ik ga verkennen zijn Mount Kalaga en The Grassrivers. Dit ziet er toch gaaf uit. Spoiler 0 Reageren
Joriz Geplaatst: 5 uur geleden Rapport Geplaatst: 5 uur geleden De Leonida Keys bezoeken lijkt me mooi. Mooie zonnige eilandjes tussen de zee. Zonder al het bling bling. Ik heb het vermoeden dat het verhaal daar ook start gezien de tweede trailer daar deels de focus op legt. 0 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 uur geleden Rapport Geplaatst: 4 uur geleden Jack of Hearts stripclub 1 Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst: 1 uur geleden Doe je geen dingen die ik ook niet zou doen? Ik weet nog goed hoe het ging in die mooie zomer van'86, in de Pole Position club.. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.