Sentasi Geplaatst: 23 uur geleden Rapport Geplaatst: 23 uur geleden We hebben denk ik allemaal wel de vele verschillende speculaties over de mogelijke map van Leonida gezien in de afgelopen maanden. Na de release van de tweede trailer en de screenshots en artwork, vielen mij 2 dingen op: Spoiler Spoiler Twee maps kunnen we hier zien, ze lijken allebei verschillend en geven niet veel detail. Zouden het simpele versies van de daadwerkelijke map zijn? Wat denk jij? 0 Reageren
Niked Geplaatst: 21 uur geleden Rapport Geplaatst: 21 uur geleden Deze map is hoogstwaarschijnlijk het meeste accuraat atm: https://vimap.saamexe.com/ Volledig gebaseerd op de 2 trailers + 2022 leaks. (die coördinaten bevat). Met de 2de trailer/screenshots zijn ze wel nog niet klaar. 1 Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst: 9 uur geleden Ja die ken ik, is mooi in elkaar gezet. Ik zie de laatste dagen onderstaande map regelmatig voorbij komen, deze deelt veel met de map die jij noemde. Spoiler 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.