jorritjansen Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 hey! ik heb een vraagje over gta ik ben nu weer terug in de 1ste stad en heb nu weer die gangs terug(met die kleuren) maar moet nu bij een missie ander gang leden vragen om me mee te helpen met een missie... maar ik weet niet meer hoe dat moet weet iemand dat?? jorrit Reageren
Velaro Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Richten op een grove-gangmeber +g en daarna is volgen g en in positie blijven h Reageren
Hollo Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Je moet op ze 'richten', en dan op G of H drukken (PC versie). Dan worden ze togevoegd aan je gang. Dat schroeft dan je Gang-rating weer op. De meer respect dat je hebt, de meer leden kun je toevoegen. Reageren
jorritjansen Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 owkeej ik zal het proberen bedankt voor de tip! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.