Sentasi Geplaatst: 9 uur geleden Rapport Geplaatst: 9 uur geleden Zijn er hier liefhebbers van de Fallout TV Series? Ik ben een groot fan van de games en vind de series zeer geslaagd, ik kijk met smart uit naar season 2. 0 Reageren
Joriz Geplaatst: 9 uur geleden Rapport Geplaatst: 9 uur geleden Zeker mooie serie. Kijk ook wel uit naar seizoen 2. Heb de spellen nooit echt gespeeld, maar ondanks dat vind ik het wel een mooi concept. De serie is ook net iets lichtvoetiger en heeft wat humor waardoor het wat leuker wegkijkt dan als de TV serie The Last of Us die op het gelijknamige spel is gebaseerd. 0 Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst: 9 uur geleden Ja, de serie is iets lichtvoetiger dan de games en de serie is niet geheel trouw gebleven aan de lore, maar dat doet er zeker geen afbreuk aan. Ik vond het erg gaaf om te zien hoeveel tijd er besteed is aan de sets en de props, die komen 1 op 1 uit de games, top gedaan. Las onlangs dat season 2 net klaar is met filmen, hopelijk is een release niet al te ver weg meer. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.