Jump to content

GTA VI Midnight release in NL?

Recommended Posts

Geplaatst:

Goeieavond, eerste post hier. Vroeg me af of ze net als vroeger de game weer fysiek releasen om klokslag 00:00. Of denken jullie dat dat niet meer van deze tijd is? Helemaal met het online download tijdperk. Aan de ene kant wil ik hem graag online downloaden, maar de kaart van in game map lijkt me ook heel vet... wat denken jullie? midnight release in de mediamarkten of game mania's?

Geplaatst:

Welkom! :)

Hoewel het misschien niet helemaal meer van deze tijd is, zie ik het best gebeuren dat er nog wat enthousiaste fans om 00:00 voor de deur van de Mediamarkt staan. Zeker als de winkels dit zelf promoten. In Amerika verwacht ik zeker rijen te zien. 

Ikzelf ben nooit bij een nachtrelease geweest. Ik koop het spel digitaal zodat ik klokslag 00:00 direct als een echte nerd tot vroeg in de ochtend kan gamen. 🤓

Geplaatst:

Hallo, en welkom! 

Zou een goede stunt zijn, om om klokslag middernacht de verkopen te starten. Ik denk dat we daar in de komende maanden wel wat over kunnen verwachten, als dat in de planning zit. Al vraag ik me af in hoeverre het zinvol is, in het era van digital downloads. Ik denk dat ik zelf ook voor digitaal ga ditmaal. Een physiek doosje met boekjes en een kaart is altijd mooi natuurlijk, maar mijn ervaring leert dat ik er 2x naar kijk, en dan nooit meer. 

Geplaatst:

Ik wil toch net zoals voorgaande releases de dikste collectors edition hebben. Hopelijk is deze te pre orderen. Mocht ik hiervoor naar een nachtrelease moeten so be it.

Geplaatst:

Ik hoop echt wel dat er weer een goede collectors edition komt met kaart, een boekje en wat andere gadgets. Vond het toch wel bijzonder dat de kaart en een 'reisgidsje' je helpt in de wereld van het spel.

Maar of er echte nachtlanceringen komen vind ik toch wel lastig om te voorspellen. Of er nog genoeg fans zijn die voor de winkel gaan staan betwijfel ik.

Maar zou toch wel mooi zijn als Rockstar Games samen met een winkel iets organiseert.

Geplaatst:

Oh ja de collectors editie... Daar heb ik nog niets een bij stil gestaan. Die wil ik eigenlijk ook wel hebben, ongeacht wat erin zit.  🤔

Geplaatst:

Ik laat de meeste Collector's Edities aan me voorbij gaan gezien de prijs/kwaliteitsverhouding meestal. Mocht VI met wat spul kopen dat daadwerkelijk waar is voor je geld, waarom ook niet?

Geplaatst:

Hoe leuk en geweldig een Collector's Edition ook is, ik laat 'm schieten en ga goed mogelijk zelfs voor een digital download, hoewel ik groot fan ben van physieke schijfjes. Het feit dat je een aparte disc drive moet kopen voor een PS5 PRO draagt daar ook aan mee. Spul is allemaal al duur genoeg, en de geruchten (hier althans) dat GTA V de $100 grens voorbij gaat, zijn ook nog niet van de wereld. 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...