Jump to content

Terugkerende GTA3-era karakters

Recommended Posts

Geplaatst:

In de tweede trailer konden we zien hoe, het kan eigenlijk niet anders, Phil Cassidy terugkeert in het hedendaagse Vice City. Dit keer nog met twee armen... 

Het komt niet vaak voor dat Rockstar karakters uit de GTA3-era gebruikt. We zagen een lid van Love Fist en Lazlow in GTA V. En dat was het geloof ik? 

Als ze meer karakters uit de GTA3-era toevoegen, wie hoop jij dan nog te zien? Op z'n minst verwacht ik een verwijzing naar Tommy Vercetti en Ricardo Diaz. Die laatste zou er nog best in kunnen zitten... 🤔

Geplaatst:

Volgens de Walk of Fame in Los Santos zijn er tientallen characters uit de III-era hergebruikt. We hebben ze niet gezien maar het is confirmed dat ze bestaan. Ik vind het eerlijk gezegd nooit nice als franchises oudere characters terug moeten halen (dit doen ze in Yakuza ook veel te vaak), en het oogt meer als geen vertrouwen in het kunnen schrijven van een leuk personage dan wat anders. V knipoogt ook meermaals naar San Andreas maar liet niet daadwerkelijk iemand zien. Ik zie liever personages terug uit IV (Yusuf Amir? Tony Prince die de clubs naar Vice City brengt?) dan III. De IV-era is voor mij echt een andere tijd. Waar de III-era de personages vooral het vehikel zijn om grappen en het verhaal voort te zetten zijn ze in IV veel meer diepgaand en op zichzelf staand. Behalve GTA V dat had de diepte van een regenplas :kots:

Geplaatst:

Voor mij hoeft het niet zo heel nodig om een personage (actief) terug te laten keren. Vice City speelde zich af in je jaren '80, als VI zich in in 2025 afspeelt, zijn die personages al gauw 40 jaar ouder.. :7 Een referentie naar gebeurtenissen of personages  uit die tijd zou leuker zijn imo, 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...