Time Fighter Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik heb zojuist vice city terug geïnstaleert, maar telkens als ik het langer dan 5 min. speel dan stopt het beeld, en geeft hij deze foutmelding: Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Ik denk dat je meer antwoorden op je vraag krijgt als je je vraag in het Computer Talk Forum vraagt.. Misschien kan iemand dit topic daarnaa toe verplaatsen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Misschien ligt het aan je savegame. Die blijven namelijk gewoon bestaan als je Vice City opnieuw installeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 Ik heb het vaak als ik mods gebruik gebruik jij die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2005 Het kan inderdaad aan mods liggen ja, maar kan je PC het spel wel aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2005 Nou vice city kunnen de meeste computers wel aan hoor, ik denk dat het idd aan mods ligt. Het kan ook aan je save game liggen zoals Jorge F al zei, dan moet je die ook verwijderen. Verder weet ik het ook niet. Of nog een keer helemaal uninstallen alles eraf gooien wat met vice city te maken heeft, en dan weer instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2005 Nou vice city kunnen de meeste computers wel aan hoor, ik denk dat het idd aan mods ligt.Het kan ook aan je save game liggen zoals Jorge F al zei, dan moet je die ook verwijderen. Verder weet ik het ook niet. Of nog een keer helemaal uninstallen alles eraf gooien wat met vice city te maken heeft, en dan weer instaleren. Maar ook mijn PC kan SA niet goed aan ook al zijn de specs er boven. Dus ik raad aan om het spel opnieuw te installeren en de savegame weg te gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2005 Als je hem opnieuw instaleert loop je kans op dat je een fout krijgt tijdens de instalatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.