Velaro Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Mag je als je vriendinnen hebt je spieren of vet wijzigen of zijn ze dan niet meer verliefd op jou?Ik zou het graag weten want voor die andere vriendinnen moet ik mijn vet en spieren wijzegen ,als ik dat dan doe willen ze me dan nog? Reageren
MarcN Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Tuurlijk, je kunt gewoon daten met ze. Je moet alleen dit hebben: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=dates Reageren
Flame^ Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 (bewerkt) Mag je als je vriendinnen hebt je spieren of vet wijzigen of zijn ze dan niet meer verliefd op jou?Ik zou het graag weten want voor die andere vriendinnen moet ik mijn vet en spieren wijzegen ,als ik dat dan doe willen ze me dan nog? Nee, dan willen sommige je niet meer. Voorbeeldje: Vriendin 1 wil veel vet Vriendin 2 wil weinig vet Als je dan veel vet hebt wil vreindin 1 je nog wel daten, maar vriendin 2 zal dit niet willen. Het hangt er dus een beetje vanaf welke vriendin je het liefst wil hebben . Ik hoop het zo duidelijk uitgelegd te hebben . Bewerkt: 31 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.