maho-g Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 ik pak een vliegtuig en dan kan ik nie sturen op de grond . kan iemand me vertellen hoe dit moet? plies greetz ogloc maho-g Reageren
Flame^ Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 (bewerkt) Voor welk platform heb je het? Op de PS2: Met L2 ga je naar links en met R2 ga je naar rechts Op de PC: Als ik het goed heb Numpad 1 en Numpad 2 (de controls van brulbek zijn beter, ik heb nl. aangepaste controls) Op de Xbox: Weet ik niet. Ik zal zo de controls voor de PC bij mijn post editten Bewerkt: 31 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
brulbek Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 voor PC vooruit W naar rechts E naar links Q By de vliegschool wordt het je helemaal uitgelegd succes Reageren
Stino Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Voor de Xbox is het Black en White Reageren
maho-g Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Thanx allemal het werkt greetz OG LOC Maho-G Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.