S.R.D. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 in de walkthrough staat dat Didier Sachs ergens in vinewood ligt, toen ik er ging kijken heb ik alleen geen Didier Sachs gezien. weet iemand waar die winkel ligt??? Reageren
Flame^ Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 (bewerkt) in de walkthrough staat dat Didier Sachs ergens in vinewood ligt, toen ik er ging kijken heb ik alleen geen Didier Sachs gezien. weet iemand waar die winkel ligt??? Didier Sachs ligt in de winkelstraat Rodeo volgens mij. Het ligt ook naast een andere kledingwinkel: VIP. Ik zeg toch waar het ligt?? In de winkelstraat Rodeo (LS) Bewerkt: 31 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
S.R.D. Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Maar waar ligt et nou? Reageren
.Levi. Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 De winkel is pas open nadat je terug komt in Los Santos. De winkel staat op een hoek. Zie map. Klik. Reageren
S.R.D. Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 ooh ik vond et al raar. ik kon de winkel wel zien maar er was geen geel pijltje bij de deur. nouja bedankt levi, maar et zou fijn zijn als et in de walkthrough stond, heb er de hele dag naar gezocht mzzl Reageren
Lennart91 Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Je kan Dider Sachs pas in na de missie Breaking The Bank At Caligiula's. En het is op de hoek naast Victims. Reageren
Fireman Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Je kan ook de everything unlocked glitch gebruiken om bij het begin van het spel al in alle winkels te kunnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.