Jump to content

waar zet ik mijn saved games neer?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem ik kan maar nergens vinden waar ik mijn saved games moet in zetten :N:N ? want ik heb net een file gedownload waar je alles 100% klaar hebt maar ik weet dus waar je hem in moet zeten?

en ik weet ook niet HOE je moet saven!?

want ik heb het spel pas net gekocht

Geplaatst:

Dat zet je in je GTA San Andreas User File's map.

Dat staat in Mijn Documenten.

Dit is de link:

C:\Documents and Settings\Marc\Mijn documenten

Geplaatst:

In het begin kun je in het huis van CJ saven(vroeger van zijn mama,die is nu dood),waar die missie op de stoep is,maar volgens mij moet je daarvoor eerst de eerste missie doen.De Savegame's folder is : Mijn Documenten/GTASA userfiles

Daar moet je de savegames in zetten als je er een gedownload hebt :cya:

(waarom van de eerste keer een 100% savegame downloaden,het is toch leuker als je het zélf uitspeelt :? )

Geplaatst:
en ik weet ook niet HOE je moet saven!?

want ik heb het spel pas net gekocht

Als je wil saven moet je naar een van je savehouses gaan. Deze zijn op je radar aangegeven als een diskette. Ga een savehouse in en loop naar de diskette toe. Dan krijg je een menu waar je kan kiezen op welk slot je savet. Kies het slot en druk op save :) .

Geplaatst: (bewerkt)

als ik er een download zet ik hem in de juiste map maar er gebeurt niks er is geen savegame die ik niet heb gespeeld heeft het te maken dat er .rar achter de savegame staat?

ik ging naar eigenschappen daar stond dat het geblokeerd was ik heb de blokering opgeheven en op toepassen gedrukt daarna op oke toen heb ik hem in de map gezet en dan gebeurt er niks heel raar de savegame staat er niet bij

Bewerkt: door Shin Chan
Geplaatst:
als ik er een download zet ik hem in de juiste map maar er gebeurt niks er is geen savegame die ik niet heb gespeeld heeft het te maken dat er .rar achter de savegame staat?

ik ging naar eigenschappen daar stond dat het geblokeerd was ik heb de blokering opgeheven en op toepassen gedrukt daarna op oke toen heb ik hem in de map gezet en dan gebeurt er niks heel raar de savegame staat er niet bij

Je moet de .rar openen en de file die in de .rar file verpakt zit in de userfiles map steken :Y

Geplaatst:
hoe open je hem wat moet ik dan doen ik snap het niet helemaal

Gewoon dubbel op klikken maar dan moet je wel eerst winrar downloaden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...