Jump to content

Msn Messenger 8.0

Recommended Posts

Geplaatst:

• Change of Messenger Skins (Veranderingen in MSN skins)

• Real-time Emotions

• Messenger Built Internal Windows Media Player 10 (Integratie in de media player)

• Pause/Resumed File Transfers (File Blocked Extension Applied) (pauze en hervatten van download en uploads via MSN)

• Detailed File Transfer (Download/Upload Speed)

• Animated Display Pictures (.gif .jpg .png (File Support under Consideration)) (Bewegende avatars in .gif .jpg en .png. Al begrijp ik die laatste 2 niet..)

• Mood Status (Je gedrag (bijv. kwaad, vrolijk, verliefd etc.) in status weergeven)

• Faster Contact List Loading and scrolling (Contact lijst die sneller laadt en scrollt)

• Public Profile and MSN Spaces Combined (MSN Spaces en je profiel worden samengevoegd)

• More MSN Space features (Meer MSN Spaces functies)

• New Hotmail and MSN Messenger Integration (Nieuwe hotmail en MSN Messenger samenvoegingen)

• Downloadable MSN Messenger on Mobile (Downloadbare MSN Messenger op je mobiel)

• News Updates according to Location (Nieuwe updates die gebasseerd zijn aan je locatie)

• Top 10 MSN Music Radio (Top 10 muziek MSN Muziek Radio)

• New Stylish Notifier Pop-up (Nieuwe notificatie pop-upje)

• Downloadable Skins for MSN (Contact Window & Conversation Window) (Downloadbare MSN skins voor contact scherm en Gesprek schermen)

• Complete Integration with Windows XP® & Windows Vista® Codename: Longhorn® (Complete integratie met XP en Vista (was dit niet al zo?)

• Offline Voice/Message Machine (Offline gesprek / bericht antwoorder, soort van antwoord apparaat als je afwezig bent)

Veel verbetering dus _O_

Kan niet wachten tot 8.0 uit is :Y

Geplaatst:

Hmm!!!

Ik kan al heeel lang niet wachten op de 8.0.

ik dacht dat er ook een soort web winkeltje op was maar dat was de msn SPACE nu denk ik. 8)

Geplaatst:

sorry hoor maar ik weet je bron en dit staat erbij:

Vandaag kreeg ik een mail binnengeplofd met enkele features die MSN Messenger 8.0 zou bevatten. Of deze waar zijn kan ik niet 100% garanderen. Al zien de features er wel nice uit !

maar tzou goed zijn idd

Geplaatst:
• Complete Integration with Windows XP® & Windows Vista® Codename: Longhorn® (Complete integratie met XP en Vista (was dit niet al zo?)

Ik heb vista en mijn MSN ziet er nog helemaal het zelfde uit.

Dus het zou geweldig zijn als dat echt bij MSN 8.0 zou komen :Y.

Ik kan niet wachten tot hij uit id :'D

Geplaatst:

even voor de duidelijkheid:

8.0 kan nog wel even duren voor hij uitkomt!

7.5 was er al 1 week !

7.5 beta was ''normaal'' alleen voor betatesters maar ze hebben hem illegaal op een site gezet!

ik heb nogaltijd de 7.5 beta

Geplaatst:
even voor de duidelijkheid:

8.0 kan nog wel even duren voor hij uitkomt!

7.5 was er al 1 week !

7.5 beta was ''normaal'' alleen voor betatesters maar ze hebben hem illegaal op een site gezet!

ik heb nogaltijd de 7.5 beta

Vreemd :{ Toen ik die had kreeg ik automatisch bericht dat er een nieuwe versie was en ik die moest downloaden om Msn te gebruiken. En dat was de officiele 7.5 :Y

Geplaatst:

Pff, ik heb msn 7,0 nog steeds hoor.. Had heel eventjes 7.5 maar daar was ook niet veel bijzonders, Maarja na me her-install van me pc had ik maar weer 7,0.

Nou, ben benieuwd wat 8,0 dit keer te bieden heeft.

Geplaatst:

Ik MSN Niet echt veel maar ik moet wel altijd het nieuwste van het nieuwste hebben in dit kan nog wel een fun op gaan leveren :D

Geplaatst:

msn 7.5 is wel leuker en in het begin als je het opstart is het handiger en overzichterlijker, wel weer een verbetering

Geplaatst:
msn 7.5 is wel leuker en in het begin als je het opstart is het handiger en overzichterlijker, wel weer een verbetering

Inderdaad, een hele verbetering die 7.5 :D.

Vooral die 'voiceclips' zijn leuk, heel makkelijk te gebruiken ook enzo :Y.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...