Imperator Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Ik weet niet of het nieuw is maar met de zoekfunctie kon ik in elk geval niks vinden. In de eerste missie bij je garage in San Fierro moet je een aantal mensen op halen die er kunnen werken. The Truth heeft het dan over een Jethro, die eerst aan "marine engines" gewerkt zou hebben in Vice City, maar er mee moest stoppen toen the mob (mafia) de boel over nam. Hij heeft heeft het over de boatyard, die je in VC als Tommy vercetti over koopt. Als je de boatyard koopt zie je jethro volgens mij in zo'n boot zitten en dan vertelt hij wat de snelste boot is, hij zegt de hele tijd 'dude'. In deze missie zegt hij het ook vaak. De reden dat Jethro dus nu alleen maar vervelende baantjes heeft in SA is dus dat Tommy hem in VC ontslagen heeft.
Jowx Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Goed Gevonden! dit was nog niet bekend geloof ik. nieuwe verwijzing jowx
Ice Cold Killa Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Dit was toch allang bekend of word ik gek?
Damos Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 ik heb er wel eens van gehoord maar wist nbiet zeker
Little Mister Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Dit was al bekent geloof ik.
Jowx Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) geef is een link naar waar het staat in plaats van allemaal te zeggen dat het al bekend was ik kan het tot nu toe niet vinden als ik zoek naar '' jethro'' alvast bedankt jowx Bewerkt: 1 september 2005 door jowx
Jon-asses Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 goed gevonden imperator! nee hoor ik denk niet dat dit al ergens gezegt is!(toch niet op het forum!) greetz jon-asses
RedNeck Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 he der is in vice city waar jethro werkte nog een gast volgens mij was dat dwaine maar ik weet het niet helemaal cker meer (gta vc niet lang meer gespeeld)
Mark B. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) ja, die dwayne moet je ook ophalen met die missie, daar werkt hij met een Hotdog Van. Bewerkt: 2 september 2005 door Mark B.
Caltson Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 was volgens mij totaal niet bekend,want vroeger toen ik nog niet lid was had ik het hele easter egg fora afgelezen en ik heb nu niet veel gevonden..ook in de zoekfunctie niets,dus Imperator,chapeau!
Imperator Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 ok bedankt mensen Maar moet er nu nog iets gebeuren zodat het een 'officiële' EE wordt?
Jowx Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 ok bedankt mensen Maar moet er nu nog iets gebeuren zodat het een 'officiële' EE wordt? Nee, als het over dat topic ''oficiele EE'' gaat -> dat topic is allang aan het rusten Misschien dat het ooit in de WalkTrough gezet wordt als ze hem nog bijwerken maar die kans schat ik niet erg groot. maar om jou blij te maken: *maakt EE oficieel* nogmaals, goed gevonden! jowx
Mister Fuji Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Kinders, als ik het dus goed begrijp word het hier een Easter Egg gevonden wanneer personages uit een vorige GTA opnieuw opduiken in een volgende GTA. Want bij mij gaat het er dus niet in dat nog niemand hier zou hebben gezien dat dat Dwaine en Jethro waren uit Vice City. Bovendien: Is Catalina dan ook een Easter Egg, en Salvator Leone, en Ken Rosenberg, en Paul Kent, en Claude? Of nog sterker: Is Ronald Wemel in de Harry Potter-serie ook eigenlijk een Easter Egg, omdat hij zowel in het eerste, als het tweede, derde, vierde, vijfde en zesde deel voorkomt? En niet alles hoeft gezegt of geschreven te worden, sommige dingen zijn té duidelijk. Dit is zoiets.
W3sl3y Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Kinders, als ik het dus goed begrijp word het hier een Easter Egg gevonden wanneer personages uit een vorige GTA opnieuw opduiken in een volgende GTA. Want bij mij gaat het er dus niet in dat nog niemand hier zou hebben gezien dat dat Dwaine en Jethro waren uit Vice City. Bovendien: Is Catalina dan ook een Easter Egg, en Salvator Leone, en Ken Rosenberg, en Paul Kent, en Claude? Of nog sterker: Is Ronald Wemel in de Harry Potter-serie ook eigenlijk een Easter Egg, omdat hij zowel in het eerste, als het tweede, derde, vierde, vijfde en zesde deel voorkomt? En niet alles hoeft gezegt of geschreven te worden, sommige dingen zijn té duidelijk. Dit is zoiets. Je hebt helemaal gelijk. Dit is geen EE dit is een gewoon verhaal wat zich opelkaar afspeelt.
Eli R Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Kinders, als ik het dus goed begrijp word het hier een Easter Egg gevonden wanneer personages uit een vorige GTA opnieuw opduiken in een volgende GTA. Want bij mij gaat het er dus niet in dat nog niemand hier zou hebben gezien dat dat Dwaine en Jethro waren uit Vice City. Bovendien: Is Catalina dan ook een Easter Egg, en Salvator Leone, en Ken Rosenberg, en Paul Kent, en Claude? Of nog sterker: Is Ronald Wemel in de Harry Potter-serie ook eigenlijk een Easter Egg, omdat hij zowel in het eerste, als het tweede, derde, vierde, vijfde en zesde deel voorkomt? En niet alles hoeft gezegt of geschreven te worden, sommige dingen zijn té duidelijk. Dit is zoiets. Je hebt helemaal gelijk. Dit is geen EE dit is een gewoon verhaal wat zich opelkaar afspeelt. En dan nog, ZO'N verwijzing, is nooit een easter egg. (vooral niet omdat het een Triologie is!)
Recommended Posts