Jump to content

Verwijzing VC

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien is het geen EE maar aan de reacties van andere mensen is te zien dat het niet heel erg duidelijk was en dat lang niet iedereen het gezien had. En om het te vergelijken met Ron Wemel ( :schater: ) in Harry Potter slaat natuurlijk helemaal nergens op want deze mensen spelen maar een heeeeel kleine rol.

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zijn jullie zo negatief,ik vind dit zelf ook een EE want ik heb het zelf ook gezien,alleen wist ik het niet meer,want dat kon ik natuurlijk ook niet weten voor SA uit was,maar deze topic roept bij mij een herinnering uit GTA VC op(Dat Jethro hetzelfde kleren en uiterlijk had) heb het zelfs speciaal overgekeken omdat ik het niet zeker was dus als jullie vinden dat dit geen EE is ;dan is dat jullie probleem :duh: Dus.....Goed gevonden Imperator :Y cya :cya:

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

Ja dit is je goed opgevallen maar ik ben het met MR eens dan zijn er zo veel easter eggs in het totaal maaraan de andere kant een ee is weer een geintje of een verwijzing en dit is een VC verwijzing dus ik weet het eigenlijk echt niet wat het nu is.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is idd een trilogy, dus dit is zeker geen EE

Salvatore Leoni zou dus ook een EE zijn...

Het is echter wel mooi gevonden.

*edit* sorry voor dubbelpost, kreeg hier iets raar te lezen :?

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Dit was al bekend sinds artwork van hen gepost werd op de officiële site, ongeveer een jaar geleden.

Geplaatst:
Het is idd een trilogy, dus dit is zeker geen EE

Salvatore Leoni zou dus ook een EE zijn...

Het is echter wel mooi gevonden.

*edit* sorry voor dubbelpost, kreeg hier iets raar te lezen :?

Maakt niet uit, gebeurt wel vaker, is een foutje op 't Forum...

Het kan zijn omdat je een keer op Vorige hebt gedrukt?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...