Jump to content

Je eigen programma?

Recommended Posts

Geplaatst:

Kheb meerder dingen gesien zoals placemanager..

Iemand heeft dat gemaakt hier op het forum.. maar kweet niet meer wie?:puh:

Of iemand anders.. Maar er zal wel iemand verstand hebben van het maken van die programma's.?

Zijn er bepaalde tutorials voor..

Programma en stuff

thanx

Geplaatst:

Uhm, ik geloof dat de meeste programma's in C++ worden gescript. Je kunt er in ieder geval wel bijna alles mee maken. Ik heb hier ook verder geen verstand van, maar weet wel dat C++ een erg moeilijke taal is. Maar je moet er wat voor over hebben he.

Dit is de website van C++

http://www.cplusplus.com/

Hier op het forum slingert ook nog een tutorial rond over C++

Geplaatst:

Visual Basic kun je nemen. Ik weet alleen dat je er programma's mee kunt maken. Misschien kun daarmee geen dingen maken zoals jij wilt.

Geplaatst:

Ten eerste. Zo van die programma's ga je niet op een twee drie kunne maken. Je moet dan eerst een programmeer talen kennen (het liefste C++) maar visual basic kan het ook (zeer makkelijke taal). En daar naar moet je win32 api's leren, ze zijn voor beide het zelfde hoewel ik voor visualbasic minder overzichtelijk vind als voor c++. En dan moet je nog eens het spel zelf leren hacken (de memory dus). Eens je dat allemaal onder de knie hebt ben je toch al enige tijd verder (pak een jaartje of zo). Je kan natuurlijk ook gewoon tutorials lezen die zijn te vinden op google. Of code van andere mensen lezen. En ten slote geef ik je nog een mooie 'tutorial' voor visual basic mee.

Nog wel een van een leerkracht op een hogeschool van België(ja, wij zijn niet allemaal dom) Curses Visual Basic