vincent M Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 over een dik gastje andy milonakis wie kent m? hij komt altijd op dinsdag om 22.00 urr herhallingen vrijdag 18.30 en zaterdag 23.30 Reageren
Timovich Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Heb het gezien. Maar vind het maar een beetje vreemd Zal d'r geen 2e keer naar kijken Reageren
Froop Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Mag ik wat informatie over het programma? Ik heb geen idee waar je het over hebt. Reageren
NickDrake Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 The Andy Milonakis Show dit heb ik met google als 1ste resultaat gevonden graag eerst met google ofzo zoeken Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Het is zwaar absurde show over een vet fatsig mannetje met hele rare humor. Een voorbeeld van een sketch. Hij snijdt wortels, hakt per ongeluk zijn duim eraf, deze gooit hij weg maar hij wil wel een nieuwe. Deze nieuwe duim vindt hij aan zijn andere hand, welke hij dus vervolgens afhakt. Deze afgehakte duim plakt hij vervolgens met plakband vast aan zijn andere hand, maar wanneer hij klaar is met dit werkje schrikt hij zo verschrikkelijk van de (nu-)duimloze hand dat de sketch spontaan voorbij is. Kortom, als dit je humor is, kijken, maar ik word er niet goed van. Reageren
Timovich Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Het is zwaar absurde show over een vet fatsig mannetje met hele rare humor. Een voorbeeld van een sketch.Hij snijdt wortels, hakt per ongeluk zijn duim eraf, deze gooit hij weg maar hij wil wel een nieuwe. Deze nieuwe duim vindt hij aan zijn andere hand, welke hij dus vervolgens afhakt. Deze afgehakte duim plakt hij vervolgens met plakband vast aan zijn andere hand, maar wanneer hij klaar is met dit werkje schrikt hij zo verschrikkelijk van de (nu-)duimloze hand dat de sketch spontaan voorbij is. Kortom, als dit je humor is, kijken, maar ik word er niet goed van. Maar wel echt iets voor MTV zoiets vaags Ze kunnen maar beter muziek uit zenden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.