vincent M Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 ik zie soms een elvis look a like (deze lijkt er heel veel op) rijde in een walton rond de panoptican mischien is dit een bug ofzow of gewoon verwijzing dat elvis nog leeft (ps op gta games staat er in plats van dribler vest dribbers vest)
MarcN Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2005 Ja, dat was al wel bekend. Hij lijkt inderdaad wel erg veel op Elvis.
garco Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Ja, dat was al wel bekend. Hij lijkt inderdaad wel erg veel op Elvis. Dat had ik laatst met een Will Smith look-a-like.
vincent M Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 welk -poppetje was dat dan heb je dr een plaatje van ik wil wel ff zien welk poppetje r op lijkt maar hij was helemaaal niet ijn de buurt vabn lasventuras
garco Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 welk -poppetje was dat dan heb je dr een plaatje van ik wil wel ff zien welk poppetje r op lijkt maar hij was helemaaal niet ijn de buurt vabn lasventuras Bedoel je de Will Smith? Die staat hier, maar nu ik hem nog eens goed bekijk.... http://rapidshare.de/files/4726473/gallery5.jpg.html
Big Boss Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Bij mij doet hij het iig wel.( maar gebruik bij voorkeur Imageschack) Maar dat is niet degene die hij bedoelt.Ik heb wel eens een Elvis Look-a-like gezien in LV.Wit jasje, witte broek en zonnebril. Maar als hij in een Walton in de Panopticon rijdt ...
Jon-asses Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 die elvis look a like heb ik ook al gezien en die will smitch ook maar eigenlijk vind ik er hem niet zo op lijken maarja! ps. was eigenlijk al bekend (van elvis he!) greetz jon-asses
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Dit is geen Easter Egg, gewoon een grappige verwijzing............
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ja deze staat ook in de WT met de naam Verwijzingen ze hadden miss. geen inspiratie dus hebben ze snbel maar een Elvis ingestoken deze heb je ook in versch. kleuren.
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ik denk eerder dat ze het erin hebben gedaan omdat het in het egt ook zo is, in Las vegas lopen ook egt van zulke mensen rond verkleed als Elvis.. Kijk bijv. naar de Film: 3000 Miles To Graceland
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ja het staat bij verwijzingen personen maar ik zei het maar voor de lol hoor Toen ik naar LV ging heb ik toch niemand als elvis gezien alleen iemand die een show deed.
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Ja het staat bij verwijzingen personen maar ik zei het maar voor de lol hoorToen ik naar LV ging heb ik toch niemand als elvis gezien alleen iemand die een show deed. Ik bedoel alleen dat LV bekend staat als de "elvis stad" en dat er regelmatig Wannabe's rondlopen... En tjah, LV is zo groot, moet 't wel toevallig zijn dat je een elvis wannabe tegenkomt Btw: Cool dat je daar bent geweest!
iron eagle Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 het was nie in die lvstad het was in de bergen boven ls beetj daar bij de zee in het noorden zag ik m rijde in een walton (ps die will smith look a like is toch die met die missie dat je hem in de zee moet rijden met zn vriendin)
Recommended Posts