Leadx Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 ik heb een Soort Bug in GTA SA ik zit te crossen op de autowegen opeens knalt er een auto tegen me aan en dan komt er een auto Crash en als ik met de moter ben aan crossen op de autowegen knalt er een auto tegen me op en ik vlieg eraf weet iemand hoe je dit verhelpt? Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) ik heb een Soort Bug in GTA SA ik zit te crossen op de autowegen opeens knalt er een auto tegen me aan en dan komt er een auto Crash en als ik met de moter ben aan crossen op de autowegen knalt er een auto tegen me op en ik vlieg eraf weet iemand hoe je dit verhelpt? Erm.., dit zijn volgens mij geen bugs hoor. Als je tegen een auto botst (een beetje hard) met een motor dan val je idd van je motor af. Waarschijnlijk als jij tegen een auto botsts met een auto dan rij je langzamer Dan gaan andere autos hard tegen je opbotsen en dan krijg je een kettingbotsing (crash) Dit zijn beide igg geen bugs volgens mij.. PS: Je kan je bugs voortaan beter hier neerzetten Bewerkt: 1 september 2005 door Big Smoke Reageren
coentjuu Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Het is idd geen bug want als je tegen iemand op rijd dan gaat hij je achtervolgen en rammen en dan kan je een kettingbotsing krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.