Coolguy{NL} Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Ik heb zelf een t-shirt gemaakt maar als ik hem dan aan wil doen dan loopt hij vast: zo'n niet verzenden / verzenden gedoetje weet iemand wat het probleem is? O ja ik heb de backup niet meer Reageren
SWYV Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 heb jij anders wel je texturen als .bmp bestanden opgeslagen??? want ik weet niet zo goed want als jij met .jpg bestanden zal niet lukken, moet .bmp afbeelding Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Is het voor gta sa vc of gta 3. Reageren
JelleVD Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 het ligt aan jou want bij mij gebeurt dat niet.bij meerden ook niet neem ik aan? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ik neem aan dat je hem bewerkt in Photoshop en je slaat hem daar op .bmp maar die .bmp is net iets anders, dan als die van GTA, dus je slaat hem eerst op als .jpg en dan open je hem in Paint, en sla je hem daar op als .bmp, en dan replace je hem gewoon, en doe Rebuild QArchive Zo hiermee moet je een stuk verder komen Reageren
Silverwing Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 En als dat niet lukt heb je misschien San Andreas nog aanstaan, dan moet je die eerst nog afsluiten. Maak misschien eens een screen van jouw foutmelding, want we weten niet precies wat jouw probleem is. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Heb je mischien ook aan de alpha channel gedacht? Als je een ander t-shirt maakt en hij is net iets groter of kleiner dan het orginele moet je ook de alhpa aanpassen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.