Jump to content

Hoe kan je zorgen dat je je wapens niet kwijtraakt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In de laatste missie van Los Santos wordt je opgepakt door de politie en worden al je wapens afgepakt.

Kan je je wapens ergens achterlaten (zoals op het vliegveld in GTA: Vice city) ? Ik wil niet al me wapens verliezen :bonk:

Alvast bedankt en Greetz 8)

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Volgens mij is er een code dat je altijd je wapens houd, ook als je opgepakt wordt, maar zonder codes kan het niet nee:(

Geplaatst:

Kan dat niet met een bepaalde vriendin. Er zijn namelijk 2 vriendinnen... Bij 1 kun je naar het ziekenhuis zonder je wapens te verliezen en bij de ander kun je opgepakt worden zonder je wapens kwijt te raken.

Kijk maar effe in de Walkthrou

Geplaatst:
Kan dat niet met een bepaalde vriendin. Er zijn namelijk 2 vriendinnen... Bij 1 kun je naar het ziekenhuis zonder je wapens te verliezen en bij de ander kun je opgepakt worden zonder je wapens kwijt te raken

Dit kan pas veel later in het spel. Zonder te cheaten ben je gewoon je wapens kwijt. :-(

Geplaatst:

je kan wel al met katie daten hoor als je in de bossen missies moet doen en als de politie dan je wapens afpakken kan je cheaten of gewoon naar weapons zoeken en als je bijna gaan weapons kan vinden dan moet je naar de sanandreas waltrough.

succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...