Wazuup Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) In de laatste missie van Los Santos wordt je opgepakt door de politie en worden al je wapens afgepakt. Kan je je wapens ergens achterlaten (zoals op het vliegveld in GTA: Vice city) ? Ik wil niet al me wapens verliezen Alvast bedankt en Greetz Bewerkt: 1 september 2005 door Wazuup Reageren
Kraay Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Nee, kan niet. Maar op dat kamp waar je begint ligt wel ergens een Uzi achter Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Volgens mij is er een code dat je altijd je wapens houd, ook als je opgepakt wordt, maar zonder codes kan het niet nee:( Reageren
D-Square Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Kan dat niet met een bepaalde vriendin. Er zijn namelijk 2 vriendinnen... Bij 1 kun je naar het ziekenhuis zonder je wapens te verliezen en bij de ander kun je opgepakt worden zonder je wapens kwijt te raken. Kijk maar effe in de Walkthrou Reageren
Firk Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Kan dat niet met een bepaalde vriendin. Er zijn namelijk 2 vriendinnen... Bij 1 kun je naar het ziekenhuis zonder je wapens te verliezen en bij de ander kun je opgepakt worden zonder je wapens kwijt te raken Dit kan pas veel later in het spel. Zonder te cheaten ben je gewoon je wapens kwijt. Reageren
Barcelona Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 je kan wel al met katie daten hoor als je in de bossen missies moet doen en als de politie dan je wapens afpakken kan je cheaten of gewoon naar weapons zoeken en als je bijna gaan weapons kan vinden dan moet je naar de sanandreas waltrough. succes! Reageren
Ewoud Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Je kan ze gewoon niet houden zonder cheaten. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Oke bedankt Check ook ff de topic: Hoe bestuur je de replay mode? Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.