Jump to content

What the hell?


FeR-D

Recommended Posts

Tijdens de race met hillary rijd ie me voorbij en ff later ben ik ineens 1e terwijl ik hem niet heb ingehaald, en zie hem verder ook nergens rijde want ik stop zodra ik eerst word en hij haalt me niet meer in, bij de finish blijkt dat ie dood is en heb ik de missie niet gehaald en dat heb ik nu al 3 of 4 keer gehad, en daarna zie ik alleen nog maar een zwart scherm, en als ik windows taakbeheer start komt er een schermpje te staan met unhandled exception, wat is dat dan weer?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien werkt het als je je ''Save Game'' goed ergens bewaart.

En dat je dan ''Vice City'' weer opnieuw installeerd.

En als je klaar bent met installeren je ''Save Game'' weer terug zetten in de Map.

Misschien heb je dan niet meer deze fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien werkt het als je je ''Save Game'' goed ergens bewaart.

En dat je dan ''Vice City'' weer opnieuw installeerd.

En als je klaar bent met installeren je ''Save Game'' weer terug zetten in de Map.

Misschien heb je dan niet meer deze fout.

dat heb ik al gedaan, maar krijg dezelfde shit :(

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet zo dat Hilarry wel weer komt met zn Taxi maar dat de SWAT hem neerschiet?

Dat hoort namelijk zo want hij overleefd het zowieso niet.

Van dat computerprobleem weet ik niks af sorry

Hilary word in de missie ''The Job'' dood geschoten.

Die missie is de laatste missie van de ''Malibu Club''.

Dus je moet eerst de missie'' Driver'' halen en daarna ''The Job''.

Link to comment
Delen op andere websites

jij moet gewoon hem precies achter jou aanhouden tot finish en natuurlijk moet jij op 1ste te starten of tijdens race hem proberen op brutale manier te voorbij te steken kijk anders naar "NASCAR" hoe ze de andere piloten van baan duwen :schater: zo deed ik tegen die Hilary en dan zorgde ik dat ie hem precies achter me rijdt anders is geen spannende sfeer zoals in NASCAR :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heel leuk enso, maar ik heb een cheat tijdens het spel dat ik geen politie achter me aan heb, dus hij kan niet doodgeschoten zijn ofzo, hij is gewoon ineens GONE dat vind ik nog het vaagst en dat 3 keer achter elkaar mja k doe nog opnieuw dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook last van dit probleem. Bij de brug voor de afslag naar Starfish Island rijdt Hilary wel 's het water in, waarschijnlijk ten gevolge van een bug. Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat hij dwars door de brug heen zakte... :? Vlak bij hem in de buurt blijven op dit punt is een oplossing. Anders kun je ook proberen om Hilary klem te rijden door hem in een steegje te beuken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook last van dit probleem. Bij de brug voor de afslag naar Starfish Island rijdt Hilary wel 's het water in, waarschijnlijk ten gevolge van een bug. Ik heb het zelfs een keer meegemaakt dat hij dwars door de brug heen zakte... :? Vlak bij hem in de buurt blijven op dit punt is een oplossing. Anders kun je ook proberen om Hilary klem te rijden door hem in een steegje te beuken.

Juaa dat heb ik nu op dit moment ook, ik sta nu achter hem ( keb ut spel ff op pauze ) en hij staat recht overeind in het water maar wel op de brug,, nu kan ik nie meer van um winne of wel? opnieuw probere is geloof ik een optie? Nja dan doek da maar,,

Link to comment
Delen op andere websites

ik had dit probleem ook maar ik had niet een al te beste videokaart. Daar door waren de wegen soms onzichtbaar en later werden ze weer gewoon. Dit probleeem had ik ook met diaz eerste missie.

de oplossingen zijn koop een betere videokaart

Zorg dat je voor Hilary bent voordat je bij de brug komt dan zal het niet meer gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...