D-Square Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Bij een date moet je soms ook dansen, maar steeds als ik klaar ben heeft ze geen fijne tijd gehad. Dus, hoeveel punten moet je hebben om haar tevreden te hebben? Cam Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Bij een date moet je soms ook dansen, maar steeds als ik klaar ben heeft ze geen fijne tijd gehad.Dus, hoeveel punten moet je hebben om haar tevreden te hebben? Cam Het gaat niet om het aantal punten als ik het goed heb. Het gaat erom hoe je het gedaan hebt tijden het het dansen (dus alles) dus als je steeds "Bad" danst en later weer heel goed dan zal ze nog niet tevreden zijn . Reageren
Kraay Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Het gaat niet om het aantal punten als ik het goed heb. Het gaat erom hoe je het gedaan hebt tijden het het dansen (dus alles) dus als je steeds "Bad" danst en later weer heel goed dan zal ze nog niet tevreden zijn . Het gaat wel om het aantal punten. Heb met armax een keer een code gedaan dat ik zoveel mogelijk punten had, en had toen tijdens het dansen geen knop ingedrukt en toch was ze tevreden na het dansen. (Was haar wel vergeten naar huis te brengen .) Maar ik weet niet percies hoeveel punten je moet halen. Denk rond de 5000 Reageren
D-Square Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Het gaat niet om het aantal punten als ik het goed heb. Het gaat erom hoe je het gedaan hebt tijden het het dansen (dus alles) dus als je steeds "Bad" danst en later weer heel goed dan zal ze nog niet tevreden zijn . Het gaat wel om het aantal punten. Heb met armax een keer een code gedaan dat ik zoveel mogelijk punten had, en had toen tijdens het dansen geen knop ingedrukt en toch was ze tevreden na het dansen. (Was haar wel vergeten naar huis te brengen .) Maar ik weet niet percies hoeveel punten je moet halen. Denk rond de 5000 Welke code was dat dan? Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Volgens mij heb je aan 4000 punten al genoeg Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Volgens mij heb je aan 4000 punten al genoeg. sorry voor dubbelpost, pc liep beetje vast Bewerkt: 2 september 2005 door Mark B. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Het ligt bij mij eraan of ik het vaak fout doe als ik het vaak goed doe achter elkaar aan dan vind ze het goed. Bewerkt: 2 september 2005 door Darth Vader Reageren
sim'on Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 nog zoiets dat ik helemaal niet kan... die pijltjes worden bij mij willekeurig beoordeeld of zo, want ik doe dat altijd goed (niet dus...) dat die stomme 'vriendinnekes' is content zijn dat we ze al meenemen om te dansen hé... dan moeten we ook nog te goei kunnen dansen Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Het beste is om de toetsen kort aan te slaan,zo registreert het spel het sneller en gaat het veel makkelijker ,probeer eens en zeg of het beter gaat ,cya 100 BERICHT! Bewerkt: 10 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Gewoon veel oefenen, eerst kon ik niks van het dansen maar daarnet speelde ik nog eens de missie life's a beach en had een score van 9578 punten 5000 zou zeker genoeg moeten zijn of zelfs 4000 dachtik Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 je heb er dan 4000 nodig en dan is ze wel happy en je mag ook maar iets van 3x bad hebben en dan niet te lang bad houden want dan vind ze het niet leuk. btw ik scoorde by life's a beach ook bijna 10.000 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.