grove member Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 ik heb een motor helm van prolaps ik wil er een moterpak bij hebben of een apart jasje en een apart broekje zeg me dan bij welke winkel Reageren
MarcN Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Hier kun je lezen welke kleren er zijn, en waar ze te koop zijn: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing Ik weet niet, als er wel een pak bij is. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Je kunt wel een Race Pak krijgen van je vriendin ''Michelle'' in San Fiero als je met haar 100 % date. Ps: foto heb ik zelfgemaakt. Reageren
grove member Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) nou net waneer ik michelle heb gedumpt perongeluk ben lang niet naar kaar gegaan maar past er wel iets anders bij dat moterhelm Bewerkt: 1 september 2005 door grove member Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Bij Prolaps koop je 'Helmut' Bij Victim: -'Biker Boots' -'Biker Jacket' en -'Leather Pants'. Hells Angel. PS: Alle helmen zijn te vinden bij Pro-Laps onder de Categorie 'Hats' Bewerkt: 7 september 2005 door GTA-lover Reageren
grove member Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2005 ooh bedankt ga ik gelijk aan trekken ik ben nu een cj met een helm en een gehele tuxedo Reageren
demontventoux Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Wow, tof wist niet eens dat er speciale kleren en helm voorzien waren. Maar waar kan ik die helm vinden? demontventoux Reageren
demontventoux Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Wow, tof wist niet eens dat er speciale kleren en helm voorzien waren. Maar waar kan ik die helm vinden? demontventoux sorry, topic niet echt heel goed gelzen, laat maar, domme post, het staat er bij lol, ik was juist 2sec sneller toch bedankt hoor voor de vlugge reactie Bewerkt: 6 september 2005 door demontventoux Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) In Pro-Laps wat hier boven al gezegd is. Lol. ok Bewerkt: 6 september 2005 door Little Mister Reageren
demontventoux Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ben hier weer Heeft nu niets speciaals met het topic zelf te maken maar op de foto die Mazzeltje heeft geplaatst staat er voor de garage een $-teken te "hangen", hoe verdien, of krijg ik dat? demontventoux Reageren
Caltson Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Ben hier weer Heeft nu niets speciaals met het topic zelf te maken maar op de foto die Mazzeltje heeft geplaatst staat er voor de garage een $-teken te "hangen", hoe verdien, of krijg ik dat? demontventoux door je gang hoods terug te nemen en grove aan de top laat,dit geeft ook respect Reageren
Jowx Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Ben hier weer Heeft nu niets speciaals met het topic zelf te maken maar op de foto die Mazzeltje heeft geplaatst staat er voor de garage een $-teken te "hangen", hoe verdien, of krijg ik dat? demontventoux Die krijg je als je weer gebieden kan overnemen, hoe meer gebieden ->hoe meer geld :'D jowx Bewerkt: 6 september 2005 door jowx Reageren
demontventoux Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Maar wat ik niet snap, dus in het volledige begin lopen er op het plein alleen maar gangleden van jou rond. Nadien in een missie zie je zo goed op de map de "groene" en "paarseé" gebieden, zodat ge goed gebied kan overnemen, maar vanaf je de volgende missie's doet, verdwijnen die kleuren op je map en lopen er nu zelfs bij mij "paarse mannetjes " rond op het plein. Wanneer kan ik zo "gangwar" doen en gebied terug overnemen? Bewerkt: 6 september 2005 door demontventoux Reageren
Caltson Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 die kan je terug doen als je terug in los santos bent,want nu kan je daar nog enkel doodgesknald worden dus goeie tip blijf er weg tot als je er weer naartoe kunt Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Dan heb je de Missie The Green Sabre gedaan dan is de Grove Street Family weg. Maar later komen ze wel weer terug. gtagangster was me voor.. Bewerkt: 6 september 2005 door Little Mister Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.