Jump to content

moterpak

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een motor helm van prolaps ik wil er een moterpak bij hebben of een apart jasje en een apart broekje zeg me dan bij welke winkel

Geplaatst:

Je kunt wel een Race Pak krijgen van je vriendin ''Michelle'' in San Fiero als je met haar 100 % date.

Ps: foto heb ik zelfgemaakt. :D

Geplaatst: (bewerkt)

nou net waneer ik michelle heb gedumpt perongeluk ben lang niet naar kaar gegaan maar past er wel iets anders bij dat moterhelm

Bewerkt: door grove member

Bij Prolaps koop je 'Helmut'

Bij Victim:

-'Biker Boots'

-'Biker Jacket' en

-'Leather Pants'.

Hells Angel. :bier:

PS: Alle helmen zijn te vinden bij Pro-Laps onder de Categorie 'Hats'

Bewerkt: door GTA-lover
Geplaatst:

Wow, tof wist niet eens dat er speciale kleren en helm voorzien waren. Maar waar kan ik die helm vinden?

demontventoux

Wow, tof wist niet eens dat er speciale kleren en helm voorzien waren. Maar waar kan ik die helm vinden?

demontventoux

sorry, topic niet echt heel goed gelzen, laat maar, domme post, het staat er bij :bonk::bonk::bonk:

lol, ik was juist 2sec sneller :D toch bedankt hoor voor de vlugge reactie ;)

Bewerkt: door demontventoux

In Pro-Laps wat hier boven al gezegd is.

Lol. ok ;)

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

Ben hier weer :D

Heeft nu niets speciaals met het topic zelf te maken maar op de foto die Mazzeltje heeft geplaatst staat er voor de garage een $-teken te "hangen", hoe verdien, of krijg ik dat?

demontventoux

Geplaatst:

Heeft nu niets speciaals met het topic zelf te maken maar op de foto die Mazzeltje heeft geplaatst staat er voor de garage een $-teken te "hangen", hoe verdien, of krijg ik dat?

demontventoux

door je gang hoods terug te nemen en grove aan de top laat,dit geeft ook respect

demontventoux

Die krijg je als je weer gebieden kan overnemen, hoe meer gebieden ->hoe meer geld :'D

jowx :cya:

Bewerkt: door jowx

Maar wat ik niet snap, dus in het volledige begin lopen er op het plein alleen maar gangleden van jou rond.

Nadien in een missie zie je zo goed op de map de "groene" en "paarseé" gebieden, zodat ge goed gebied kan overnemen, maar vanaf je de volgende missie's doet, verdwijnen die kleuren op je map en lopen er nu zelfs bij mij "paarse mannetjes :D" rond op het plein.

Wanneer kan ik zo "gangwar" doen en gebied terug overnemen?

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

die kan je terug doen als je terug in los santos bent,want nu kan je daar nog enkel doodgesknald worden

dus goeie tip blijf er weg tot als je er weer naartoe kunt :cya:

Dan heb je de Missie The Green Sabre gedaan dan is de Grove Street Family weg.

Maar later komen ze wel weer terug.

gtagangster was me voor..

Bewerkt: door Little Mister

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...