Jump to content

Bradley's simpel island

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is er ook heel simpel uitgelegt, uit die readme kun je niks leren, ik raadt je aan in de master tutorial topic te kijken, of beter op

www.gtamodding.gtagames.nl

De tools kun je downloaden op www.gtagames.nl

Sorry voor de onduidelijke readme, er was gewoon geen zin om hem volediger te maken :bonk:

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bradley H.

18

• danielc

10

• Jorge_F

5

• Wauzie

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

zou je het ook meschien beetje beeter kunnen uitleggen want hoet het in de leesmij staat lijk het voor mij wel spijkerschrift :) en waar kanik die colleditor vinde? alvast bedankt

Geplaatst:

Er zijn al tutorials gemaakt om jou de instalatie helemaal duidelijk te maken,

dus ga naar www.gtamodding.gtagames.nl

colleditor moet je maar op google zoeken, ik kan hier geen links plaatsen.

Geplaatst: (bewerkt)

zou je me meschiend de link kunnen geven want ik kan het niet vinden beete stom :bonk: die van www.gtamodding.gtagames.nl dan he

Bewerkt: door danielc
Geplaatst:

messchien heb ik het fout maar er word in dat toppic alleen maar gepraat over objecten in het spel zetten en .ipl , .dff en .txd maar de bestanden van het eiland zijn .max en .3Ds !

Geplaatst:
messchien heb ik het fout maar er word in dat toppic alleen maar gepraat over objecten in het spel zetten en .ipl , .dff en .txd maar de bestanden van het eiland zijn .max en .3Ds !

Als je zelf weet hoe je moet modden dan weet je dat je van een .3ds een .dff en .txd en .col kan maken.

Als je ze ingame zet bewerk je zeg maar een .ipl en .ide.

En nee ik ga je niet allemaal uitleggen hoe dit allemaal moet doen.

Daarvoor hebben we de Zoekfunctie :Y

Geplaatst:

het enige wat ik weet is hoe ik kan neerzetten op het bestaande eiland van vc en hoe ik gta2 level moet maken en scripte verder ben ik een ongeloofelijke noob in modden!

Geplaatst: (bewerkt)
dan kom je op deze site toch? maar waar moet je dan op klikke ik kan me aleen maar aanmelden voor een grates website!

Klik op de button 'Free'.

Dan word een nieuwe pagina geopend, onderaan de pagina word afgeteld tot je mag downloaden.

Als het zover is dan komt er onderaan een link te staan, klik daarop en je kan het bestand downloaden :Y

-edit-

Hij geeft een foutmelding:

File /files/4861798/Bradley...island.rar.html not found.
Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

beetje vaag heb precies gdn wat er stond!!!!! maar als ik hem invoeg net zoals een object komt er niks doe ik dan wat verkeerd ofzo?

Geplaatst:
Nieuwe Download !,

Bradley's Simple Island 0.10 (DFF,TXD,COL incluide)

Deze bevat DFF, coll, en TXD.

Als je niet weet wat je met deze files moet doen, kijk dan in deze tut.

Dankje aad, :klap:

Een Tip voor de gene die deze files uitproberen de dff is een ander formaat dan dat de meeste gewend zijn het is lichtelijk belicht en bevat daarom soms ook een paar rare texture bugs maar het zal wel nauwelijks te zien. En Geen Dank hoor bradley voor mij is ut een Piece of Cake :puh::cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...