Wauzie Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Bradley's Simple Island Clean 0.11Hey, BSI 0.11 is uit hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm. Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Bradley's Simple Island Clean 0.11Hey, BSI 0.11 is uit hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm. Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken. Daarom heet het ook 'Bradley's Simple Island' Wauzie Bewerkt: 16 september 2005 door Jorge_F Reageren
danielc Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 te veel strand vind ik en zo te zien is het bol of heb ik het verkeerd? das wel mooi maar is dat niet lastig bij het plaatsen van huizen en straten? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Bradley's Simple Island Clean 0.11Hey, BSI 0.11 is uit hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm. Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken. Daarom heet het ook 'Bradley's Simple Island' Wauzie Niks aan toe te voegen..., Het eiland is misschien niet naar jou smaak, er moet immers variatie in zijn..., zodat iedereen het eiland download die hij mooi vindt. Zo kun je ook bijvoorbeeldt een viekant verwachten, driehoekig etc..., (ik vindt dit eiland ook minder.) Deze vorm wordt nog aangepast, dit wordt dan versie 0.12... @danielc Ik kan zien dat je geen verstandt hebt van mappen. Je kan zelf bepalen hoeveel zand je wilt. Hoe hoger je hem mapt hoe meer zand, hoe lager minder, nog lager heb je aleen grass. Het eiland heeft niet veel relief (het middenstuk, de zandvelden hebben het inderdaad wel, en de overgang ook) ------------ Laten we zeggen dat ik max 15 eilanden maak. verschilende vormen etc. Reageren
peter99 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 hoe maak je zon eiland ,want ik heb een manier van wauzie geleerd maar ,volgens mij doe ik hem niet goed screens misschien vandaag nog gr. peter99 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik maak dit eiland niet zoals wauzie zijn eilanden maakt. Ik vindt zijn manier niet echt makkenlijk , misschien maak ik nog wel een tut hoe je zulke eilanden kan maken. Het eiland bestaat meestal gewoon uit een plane van 60*5 segs ofzo. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Is er ergens anders behalve op gtamodding.gtagames.nl(omdat hij ofline is) nog een forum of tut over een eiland maken zoals jij dat doet Bradley H? Of zoals Wauzie dat doet? Of een andere manier. (Ik zou dan ook wel graag willen weten hoe je de wegen erop plaatst?) Bewerkt: 7 oktober 2005 door naim Reageren
Bradley H. Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2005 Er is helaas nog geen tutorial over hoe je een eiland met wegen maakt, maar dit leer je ook vanzelf als je een beetje ervaring opdoet. Reageren
peter99 Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2005 (bewerkt) waar moet ik op klikken om hem te downloaden ??? gr.peter99 waar kan je winrar ofzow downloaden ? Bewerkt: 9 oktober 2005 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.