Jump to content

Bradley's simpel island

Recommended Posts

Geplaatst:
Bradley's Simple Island Clean 0.11

Hey,

BSI 0.11 is uit :Y

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken.

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bradley H.

18

• danielc

10

• Jorge_F

5

• Wauzie

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

BSI 0.11 is uit  :Y

hij is erg rond en niet hoekig, zijn 400 poly's zorgen voor een mooie ronde vorm.

Eerlijk gezegd vind ik je andere versie veel beter, de vorm is veel te rond naar mijn mening. Ik zou er wat meer variatie in verwerken.

Daarom heet het ook 'Bradley's Simple Island' Wauzie ;):engel:

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

te veel strand vind ik en zo te zien is het bol of heb ik het verkeerd? das wel mooi maar is dat niet lastig bij het plaatsen van huizen en straten?

Geplaatst:

Hey,

BSI 0.11 is uit  :Y

Daarom heet het ook 'Bradley's Simple Island' Wauzie ;):engel:

Niks aan toe te voegen...,

Het eiland is misschien niet naar jou smaak, er moet immers variatie in zijn..., zodat iedereen het eiland download die hij mooi vindt.

Zo kun je ook bijvoorbeeldt een viekant verwachten, driehoekig etc..., (ik vindt dit eiland ook minder.)

Deze vorm wordt nog aangepast, dit wordt dan versie 0.12...

@danielc

Ik kan zien dat je geen verstandt hebt van mappen.

Je kan zelf bepalen hoeveel zand je wilt. Hoe hoger je hem mapt hoe meer zand, hoe lager minder, nog lager heb je aleen grass.

Het eiland heeft niet veel relief (het middenstuk, de zandvelden hebben het inderdaad wel, en de overgang ook)

------------

Laten we zeggen dat ik max 15 eilanden maak. verschilende vormen etc.

• 3 weken later...
Geplaatst:

hoe maak je zon eiland ,want ik heb een manier van wauzie geleerd maar ,volgens mij doe ik hem niet goed

screens misschien vandaag nog

gr. peter99

Geplaatst:

Ik maak dit eiland niet zoals wauzie zijn eilanden maakt.

Ik vindt zijn manier niet echt makkenlijk :N, misschien maak ik nog wel een tut hoe je zulke eilanden kan maken. Het eiland bestaat meestal gewoon uit een plane van 60*5 segs ofzo.

Is er ergens anders behalve op gtamodding.gtagames.nl(omdat hij ofline is) nog een forum of tut over een eiland maken zoals jij dat doet Bradley H?

Of zoals Wauzie dat doet? Of een andere manier. (Ik zou dan ook wel graag willen weten hoe je de wegen erop plaatst?)

Bewerkt: door naim
Geplaatst:

Er is helaas nog geen tutorial over hoe je een eiland met wegen maakt, maar dit leer je ook vanzelf als je een beetje ervaring opdoet.

waar moet ik op klikken om hem te downloaden ???

:gaap: gr.peter99 :gaap:

waar kan je winrar ofzow downloaden ?

Bewerkt: door peter99

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...