Jump to content

Missie van Donald Love met Busje


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Ik heb dit spel al wel tig keer uitgespeeld, maar dan zonder de laatste 2 of 3 missies van Donald Love te doen. Je krijgt bij een missie de opdracht om een busje tegen de Cartel te beschermen die hem neer proberen te knallen.

Ik heb dit al zovaak geprobeerd met verschillende auto's en zelfs met een tannk!

Alleen toen reed ik er ook eens zelf per ongeluk over heen.

Het lijkt me leuk om alle missies te halen met dit spel dus ik d8 laat ik es vragen:)

Alvast bedankt, Lance Vance Dance

Link to comment
Delen op andere websites

niet afstappen zou ik zeggen

wel laten doorrijden zelfs kan ik die missie simpel behalen met een linerunner te rijden en gewoon die cartel jeeps weghouden van die busje, of kies best voor coach want die is vrij groot om die cartel jeeps weg te houden als jij maar goed bestuurt en een paar cartel mannen die schieten op verschillende plaatsen ram jij zomaar zonder spijt te hebben omdat jij die arme drommel platrijdt heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik had niet verw8 om een tip te krijgen van iemand met de rang: Columbian Cartel Baas:p

Vind je het wel goed dat ik over je mannetjes heenrij dan?:puh:

Ik heb t al vaak geprobeert maar het lukt me steeds niet:)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kost veel te veel tijd, vind ik.

Ik heb ook de Coach gebruikt, gewoon die wagens wegbeuken en over die Colombian Cartels rijden. Ik heb het wel een aantal keer moeten overdoen, maar na een aantal keer had ik het gehaald. Gewoon volhouden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer die Cartel wagens altijd neer te knallen vanaf de zijkant:)

Ik faal altijd in die tunnel naar Portland ofzo.

Maar die wagens druipen toch niet af door ze gewoon te blocken?

heu pardon, de busje bedoel jij daarmee "securicar" en rijdt vanaf Staunton island naar Shoreshide Vale :schater:

@Lance Vance Dance

misschien is het leuk om die cartel te verraden om wraak te nemen op Catalina :schater::D:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mooi dat je hem gehaald hebt

maar je kon beter je tweede bericht aan je eerste post toevoegen, want nu heb je dubbel gepost.

je kunt dan beter de edit-knop gebruiken..

En hoe speel jij het spel tig keer uit maar je hebt nog niet alle missie voltooid :?:cab:

Bewerkt: door Mark B.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...