gangster28 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 hallo ik ben pas begonnen met 3dsmax en nu heb ik een bospad gemaakt maar 1.nu mis ik het zand pad 2.hij heeft op een of andere manier geen coll want tommy loopt er gewoon door heen. 3. ik heb kleur verschil. hopelijk kan iemand helpen. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) 1.- Zag je je texture in Z/modeller wel ?, heb je bij de TXD/builder DFF check gedaan ? 2.- Zag je je coll wel in de colleditor ? 3.-WAT DOET EEN EX-GTI LID MET HET GTI EILAND ?, anyways de textures van het eiland zijn altijd lichter dan die van jou object omdat die van jou niet gePRElight zijn --- Bradley H. Bewerkt: 2 september 2005 door Bradley H. Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 1.- Zag je je texture in Z/modeller wel ?, heb je bij de TXD/builder DFF check gedaan ?2.- Zag je je coll wel in de colleditor ? 3.-WAT DOET EEN EX-GTI LID MET HET GTI EILAND ?, anyways de textures van het eiland zijn altijd lichter dan die van jou object omdat die van jou niet gePRElight zijn --- Bradley H. 1. ja gewoon zo als altijd. 2. ja ook als altijd 3. is er een tut over geprelighten? 3.1 hoezo EX lid? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.