Wazuup Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Op de PC kan je in de replay mode komen door op F1 de drukken, maar kan je ook doorspoelen, draaien of de replay opslaan? Alvast bedankt en Greetz Reageren
MarcN Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Nee, dat kan niet. Je kan wel bijvoorbeeld met Fraps iets opnemen. Gebruik de zoekfunctie maar als je meer wilt weten over Fraps. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Wat bedoel je met fraps? Bewerkt: 2 juni 2006 door Wazuup Reageren
MarcN Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Met Fraps kun je opnemen, dus in-game. Voor meer informatie zei ik dat je de zoekfunctie moest gebruiken of naar http://www.fraps.com/ gaan. Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Oke bedankt Ik heb het gedownload en het werk perfect! Greetz Bewerkt: 2 september 2005 door Wazuup Reageren
Arjen Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Nee, dat kan niet. Zeker kan dat wel. Als je op F1 drukt, slaat hij het filmpje op: ..\Mijn Documenten\GTA SA User Files\replay.rep Ik weet niet precies hoe je dit filmpje kan bekijken, maar als je ingame bent kun je weer op F3 drukken door je Replay terug te kijken. Het maakt niet uit hoeveel tijd er tussen zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.