weske Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 hey mensen ik heb voor gta vc een mod afgehaalt en die heet steed mod ik heb da geinstaleert en er is een fout als die aant laden is er staat dan unhandled exception da is de fout wat die dan zegt maar wat moet ik nu doen Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Wat doed de mod. Ik denk dat je hem moet verwijderen en dan vc opnieuw instaleren Reageren
weske Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2005 steed mod da is een mod waar je op u moto kunt blijven zitten dus dat je er niet afvalt maar ik heb da bij elke mod dat ik instaleer Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Dan denk ik dat je geen mods meer moet gebruiken. Reageren
weske Geplaatst: 3 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2005 waarom niet ik heb er nog geenen mod instaan Reageren
Jarno Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Wat doe je? Loadgame? Loadgames werken niet meer na een SCM mod tehebben geinstalleerd. Dus doe New game. Suc6 Reageren
Darth Vader Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Hoe kom je dan aan de steedmod. Reageren
Crifox Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 (bewerkt) Pm hem voor steed mod, hij mag hier geen link geven. Verder is de oplossing opnieuw installeeren Super(lid) actie Bewerkt: 6 september 2005 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.