Giorgo Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik heb juist de PSP aangeschaft maar een USB kabel zit er niet bij dus mijn vraag is waar kan je zo een usb halen en hoeveel kost het ? Reageren
Ewoud Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ligt eraan wat voor aansluiting de psp heeft. Reageren
Timovich Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik heb juist de PSP aangeschaft maar een USB kabel zit er niet bij dus mijn vraag is waar kan je zo een usb halen en hoeveel kost het ? In de handleiding staat vast wel wat voor aansluiting het is. Ik denk een mini-usb Die zijn bij heel veel winkels wel te koop. Je kunt het beste ff op Google zoeken dan weet je ook gelijk hoe duur ze zijn Reageren
Jorge_F Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Je hebt USB's met verschillende 'inputs' zeg maar. Je kan kijken of ze hem bij bijvoorbeeld dynabyte, dixons of mediamarkt hebben (het laatste heb je het meeste kans). Reageren
T@rget Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Scheen maar iets van €2,- te zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.