s.e.v.a.n. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Als ik bijvoorbeeld op een quad stap (dat is een plattelandsvoertuig) krijg ik dat radiozender K-Rose te horen, terwijl ik in een Hotring Racer stap ik K-DST te horen krijg. Het stelt niet veel voor maar ik wou weten of dat bij iemand anders ook zo is Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ja dit is normaal want het zit zo:Quad is echt een plattelandsvoertuig dus country stap maar eens in LS in een Lowrider dan heb je radio los santos en in een monstetruck radio x. Reageren
coentjuu Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 ik heb altijd als ik in een geparkeerd voertuig stap dan heb ik de radio zender die ik het laatst gehoord heb Reageren
Gunslinger Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 ik heb altijd als ik in een geparkeerd voertuig stap dan heb ik de radio zender die ik het laatst gehoord heb Klopt, jij hebt dan de Radio auto-tune aanstaan. Dan krijg je in een voertuig waar je instapt dezelfde zender als je in de vorige had. Dit is gedaan zodat je niet bij elk nieuw voertuig van zender hoeft te wisselen. Handig gemaakt. Reageren
Die Ene Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik zat laatst in een auto en luisterde naar mijn eigen mp3's. Een tijdje later naar Playback En weer een tijdje later naar K-rose kortom: hij stapte Automatisch over. volgensmij hoort dit niet zo Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Dat heb ik ook als ik van de stad naar't platteland en andersom ga Reageren
P-Jamma Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik zat laatst in een auto en luisterde naar mijn eigen mp3's.Een tijdje later naar Playback En weer een tijdje later naar K-rose kortom: hij stapte Automatisch over. volgensmij hoort dit niet zo Dan moet je misschien zoals al gezegd werd de Radio Auto Tune aanzetten, dan gaat de radio verder waar je gebleven was Reageren
Caltson Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik zat laatst in een auto en luisterde naar mijn eigen mp3's.Een tijdje later naar Playback En weer een tijdje later naar K-rose kortom: hij stapte Automatisch over. volgensmij hoort dit niet zo Dan moet je misschien zoals al gezegd werd de Radio Auto Tune aanzetten, dan gaat de radio verder waar je gebleven was is dit een mod voor pc?of kan je dit gewoon installeren in de car-mod garage transfender? Greetz gtagangster Reageren
Velaro Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Ik zat laatst in een auto en luisterde naar mijn eigen mp3's.Een tijdje later naar Playback En weer een tijdje later naar K-rose kortom: hij stapte Automatisch over. volgensmij hoort dit niet zo Dan moet je misschien zoals al gezegd werd de Radio Auto Tune aanzetten, dan gaat de radio verder waar je gebleven was is dit een mod voor pc?of kan je dit gewoon installeren in de car-mod garage transfender? Greetz gtagangster Nee dat moet je instellen bij audio options cya Groeten gtafan1221 Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 bij mij is zo als er een rij auto's staan staat er allemaal de zelfde muziek op. Reageren
stefan0077 Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Nu we het toch over radio hebben wat heeft dat radio gedoe bij transfender voor nut wat kun je er mee er gebeurt niks met je geluid het is gewoon het zelfde Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Nu we het toch over radio hebben wat heeft dat radio gedoe bij transfender voor nut wat kun je er mee er gebeurt niks met je geluid het is gewoon het zelfde Ik weet ook niet precies wat dit inhoudt.. Maar volgens mij heeft het te maken met: Hoe hadrt je de muziek hoort, al weet ik dit niet cker... Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Wel met een gewone tv hoor je dit niet maar als je echte bas boxen hebt hoor je echt het verschil hoor dan is de muziek harder en duidelijker. Reageren
stefan0077 Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Wel met een gewone tv hoor je dit niet maar als je echte bas boxen hebt hoor je echt het verschil hoor dan is de muziek harder en duidelijker. oke bedankt Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 ik hoor het verschil zelfs niet met een home cinnema set Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.