Gunslinger Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Ik ben bezig met een forum, en wil graag de skin veranderen. Ik gebruik Power Invision Board. Maar als ik een skin import, en die gebruik, kan ik als admin geen posts deleten van andere leden. Als ik de standaard skin gebruik is die knop er wel... Kan iemand mij hier mee helpen? Thanks in advance, Gunslinger EDIT: Dit probleem in inmiddels verholpen, maar nu doen de smileys het niet! Als je een bericht invoerd zie je het wel, in het topic zelf niet. Wie kan mij helpen? Bewerkt: 4 september 2005 door Gunslinger Reageren
Timovich Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Verdwijnd de smiley gewoon helemaal? Of komt er zo'n kruisje: Als dat zo is moet je ff met de rechtermuisknop daarop klikken en dan eigenschappen. En dan kijken of er misschien een foutje in de URL zit. Als je gewoon niks ziet zal het een foutje in de skin kunnen zijn. Misschien moet je dan ff proberen of het met een andere skin ook zo is. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Oke, bedankt. Volgens mij ligt het aan de skin, want die heb ik pas vervangen. Ik zal eens kijken of ik 't weer aan de gang krijg. Tnx, Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.