vinmaan Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 ojee ik moet het maar opbiegten... in GTA vice city drukte ik op een knopje en kreeg gewoon een scherm met een duidelijke kaart van de stad (waar ook nog mijn eigen locatie op aangegeven was en de missie locaties), zo kon ik makkelijk me orienteren en de snelste routes vinden. nu is GTA San Andreas veel groter, maar ik weet niet hoe ik die map krijg. Ik ben het nog niet zo heel lang aan het spelen, maar ik blijf verdwalen zonder kaart, ik heb een slecht richtingsgevoel denk ik. En dat bederft de pret best wel, helaas. Hoe doen jullie dat? Wie kan me helpen aan een goede kaart? Reageren
Crifox Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 Het pauzemenu en dan map Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 Links onderin het beeldscherm heb je ook een ronde map waarop je kunt zien waar je bent. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 september 2005 Rapport Geplaatst: 3 september 2005 Bij het spel zit gratis een kaart van de hele game. Je kan ook links onder op je radar kijken. Natuurlijk zijn ook diverse maps op gtagames.nl te vinden. Reageren
garco Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ik weet niet of iedereen dit weet, maar als je met rechtermuis ergens op de map klikt, verschijnt er een soort marker zodat je daar heen kunt rijden... Reageren
.Maze. Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 (bewerkt) , dat is een 'Target', denk ik, want als je op de T drukt op de gewenste plek komt er een marker te staan. en zo kan je er makkelijk naartoe rijden, ik denk dat zowat iedereen dat weet op het forum Bewerkt: 4 september 2005 door BoterBal Reageren
vinmaan Geplaatst: 6 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2005 heej heel erg bedankt allemaal!! Tja, 'k had t woordje "map" in dat menu kennelijk helemaal over het hoofd gezien. Maar nu open ik hem vaak en gaat het gamen te gek, veel te gek. Oooo dit is niet gezond meer, ik ben er niet meer achter weg te slaan. Nou, in iedergeval heb ik weer veel speelplezier. Mazzel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.