Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Geplaatst: 29 december 2003 ik wou de boeing mod instaleren en nu wil hij geen spel meer starten kan er iemand een backup van gta3 geven die staat in Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models Reageren
Joriz Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Geplaatst: 29 december 2003 Dat hele bestand sturen is meer dan 100 MB Welke texture heb je er uit nodig? Reageren
Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2003 laatmaar ik heb het spel unistalt :huh: Reageren
Marius Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Geplaatst: 29 december 2003 Wat je moet doen voor je een mod installeerd is eerst een back-up maken van het bestand of Vice City voor je hem installeerd. Reageren
Scorp Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2003 jah goed idee :rolleyes: nahja hij werkt weer kheb ff snel savegame gedownload maar denk da ik weer wa andere spellen ga spelen Reageren
djbob Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Geplaatst: 30 december 2003 je had helemaal niej te hoeve unistallen! je moet iets fout gedaan hebbe want dees is heel simpel om te instaleren. Ik heb een auto, heb nieuw wape , ufo die autos opzuigt, allemaal mogelijk , maar veel werk om te instalere Reageren
tommy 89 Geplaatst: 5 januari 2004 Rapport Geplaatst: 5 januari 2004 das bij mij nu ook zo!!! het spel stopt net waneer het bijna geladen is en dan komt er zo'm scherm van unhandled exeption. en nu kan ik niet meer spelen. keb ook geen zijn om opnieuw te installeren. weet iemand hoe ik het het weer goed kan maken.??? Reageren
Scorp Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2004 k*t zooi he? ik deed zoals het er stond en als ik dan n savegame wil laden komt die error Reageren
djbob Geplaatst: 8 januari 2004 Rapport Geplaatst: 8 januari 2004 Dan heb je toch een fout gemaakt! want anders werkt hij gewoon! En zorg er ook voor dat je bij alle bestanden in de vice city map het "alleen lezen" bij eigenschappen weghaalt en dan op alle submappen toevoegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.