rick15465 Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 ik vind het een leuke game maar weet iemand iets meer erover de mutyplayer bv. online weet ik niet zoveel. en als het hier verkeerd staat wil iemand het dan verplaatsen. Reageren
.Maze. Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Als je dan zo graag wil posten dat je een game leuk vindt, zet er dan wat meer informatie neer voor mensen die het spel niet kennen: Het is eens wat anders dan EverQuest In tegenstelling tot ander massively multiplayer online rollenspellen (oftewel MMORPG's) zal je in Auto Assault geen elf spelen die skeletten en ratten afmaakt in ruil voor een handjevol kopergeld. In de plaats daarvan scheur je over een postapocalyptisch landschap dat het erg te verduren heeft gekregen na een haast allesvernietigende buitenaardse aanval. Nu deze aliens – zelf ook sterk uitgeput – zich trachten te hergroeperen zijn er enkele groepen overlevende mensen die langzaam maar zeker grotere stukken van de aarde terug voor zich opeisen. Dit doen ze niet door middel van diplomatie of andere twijfelachtige strategieën, maar het enige dat door de hersenpan van de buitenaardse agressor wil dringen blijkt de combinatie van pk's en vuurkracht van zwaarbewapende jeeps waarop vlammenwerpers gemonteerd zijn. Auto Assault lijkt daarom meer op Mad Max online dan op EverQuest. Hazard Mode Wanneer het er echt slecht uitziet kunnen de leden van de drie speelbare rassen – de mensen, de mutanten en de biomeks (een ras van intelligente cyborgs) – een ultrakrachtige eigenschap ontketenen die in hun voertuigen is ingebouwd: hazard mode. Hoewel je in Auto Assault je volledig toelaat om je hoogstpersoonlijke verzameling motors, buggies, trucks, terreinwagens en andere bolides samen te stellen, is Hazard mode eigenlijk een allerlaatste redmiddel om tijdelijk ontzaglijke schade toe te brengen aan alle vijanden die zo onfortuinlijk zijn om zich te dicht in jouw buurt te bevinden. Oorspronkelijk was deze mode gereserveerd voor de biomek groepering om hun voertuig zo in een wandelende robot te veranderen, maar al snel werd het de ontwikkelaars duidelijk dat elk ras zo'n krachtige en indrukwekkende ultieme move moesten hebben. Ieder zijn eigen killermove Zo kunnen biomeks hun wagens dus in een gigantische robot veranderen om de haast volledig vernietigbare spelomgeving tot puin te herleiden. De menselijke hazard mode bestaat uit een haast ondoordringbaar inversieschild dat dichtbijzijnde rivalen met electromagnetische pulsen bestookt. Een ander aardigheidje is dat ze in hazard mode in staat zijn om een sattelietaanval op te roepen en deze dan allesvernietigend op doelwitten in de buurt te laten neerregenen. De mutanten hebben zo hun eigen benadering van de hazard mode. Als gevolg van hun uitzonderlijke lichamelijke eigenschappen (ze zijn sterk besmet geweest door het nucleaire conflict met de aliens) kunnen ze zichzelf buiten hun voertuig projecteren en zo in korte boosts ogenblikkelijk grote afstanden overbruggen. Een meer directe hazard mode move is een krachtige blast die alle vijanden in de buurt aanzienlijke schade toebrengt. Hazard Kits Ook interessant is dat hazard mode gebaseerd zal zijn op een zogenaamde 'hazard kit' in je inventory en die je dus kan inwisselen met nieuwe kits die voor jou meer geschikte eigenschappen bezitten. Zo kunnen de mensen beroep doen op schildgenerator kits die ook de ingebouwde energieschilden van hun voertuig kunnen upgraden. Biomeks gebruiken dan weer 'hazard chip' items die niet alleen verschillende bonussen opleveren, maar ook invloed hebben op de prestaties van hun gevechtsrobot. De mutanten kit heet 'locus' en is een artefact dat de besmetting van de aarde opzuigt en het gebruikt om hun voertuigen op te drijven. Natuurlijk zijn deze ultrakrachtige modes niet altijd en onuitputtelijk beschikbaar. Je moet je personage tot level acht ontwikkelen en een bepaald aantal vijanden uitschakelen dat bijgehouden wordt in je hazard meter. Het begin van je carriere zal daarom gericht zijn op het opklimmen in levels door het uitvoeren van talloze missies die, eenmaal voltooid, het verhaal van Auto Assault verder zullen helpen. Tegelijkertijd levert het de spelers ook een eindeloze stroom van buitgemaakte items op die je kan verhandelen, er je voertuigupgrades van maken of onmiddellijk op je vehicel monteren klik hier voor screenshots Reageren
Stino Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Lijkt me opzich niet zo'n vette game, tenminste, ik vind de graphics niet mooi. Maar rondrijden en elkaar afknallen lijkt me dan weer wel vet Reageren
arnie Geplaatst: 4 september 2005 Rapport Geplaatst: 4 september 2005 Ziet er me echt een cool spel uit, de screenshots vallen nog mee vind ik. Ze zijn niet lelijk, maar ik ken toch games met mooiere screenshots Reageren
rick15465 Geplaatst: 4 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2005 is het ook en online lijkt me vet en je kunt ook uit auto's stappen wel in sommige gebieden helaas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.