Jump to content

Grove Street anders?


W3sl3y

Recommended Posts

Het is niet echt een EE maar iets dat mischien weg is gehaald.

Ik bekeek gister even dit plaatje en zag dat dit Grove Street moest zijn (Sweet's Greenwood) alleen is hier Sweets house heel anders.

Is dus Grove street voor de final nog aangepast?

Of zie ik het gewoon verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen zijn dat dit voor de release weg is gehaald, maar met sommige andere spellen heb je dat ook, bijvoorbeeld om het mooier te laten lijken, zodat mensen het kopen. Maar ik denk dat het nog net voor de release is aangepast. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

bijvoorbeeld om het mooier te laten lijken, zodat mensen het kopen.

Dat is bullshit.

Rockstar maakt het zo mooi mogelijk en dan maken ze niet eerst een mooie screen en dan verander je het weer in iets lelijks.

Dat doen ze niet.

@Darth Vader

Ik heb dit plaatje gewoon van GTAGames.nl en het is een standaart Rockstar screen voor de PS2.

Bewerkt: door W3sl3y
Link to comment
Delen op andere websites

bijvoorbeeld om het mooier te laten lijken, zodat mensen het kopen.

Dat is bullshit.

Rockstar maakt het zo mooi mogelijk en dan maken ze niet eerst een mooie screen en dan verander je het weer in iets lelijks.

Dat doen ze niet.

Zo'n bullshit is het niet hoor, ze kunnen de plaatjes er veel beter uitlaten zien, door geen screenshots te gebruiken, maar zogenaamde "renders", dit zijn plaatjes die met behulp van hun ontwerptool (b.v. Studio 3D) wordt gegenereerd uit het model, i.p.v. door de game-engine.

Zo kunnen ze in de plaatjes veel meer details weergeven, dan je op een screenshot zou kunnen zien.

Natuurlijk veranderen daardoor niet de vormen van huizen, dus hier is waarschijnlijk na het maken van dat plaatje nog iets veranderd aan het model.

Link to comment
Delen op andere websites

ik neem aan dat dat de 'weggehaalde' grove is. Hier een plaatje van de gewone grove.

16_the_grove.jpg

Ik zie ook wel verschil :Y

dit is ook niet het plaatje van de gewone grove,want die heeft totaal geen palmbomen of is dit nieuw geworden in pc versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo de echte diehards moeten toch weten dat er een europes, Aziatische en een amerikaanse versie is dits is mischien gewoon de amerikaanse of Aziatische

er bestaat toch maar 1 DEFINITIEVE grove??en 1 SAN ANDREAS??of ben ik zo slecht op de hoogte van SA? :duh:

welkom op forum blacktriad

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo de echte diehards moeten toch weten dat er een europes, Aziatische en een amerikaanse versie is dits is mischien gewoon de amerikaanse of Aziatische

Nou niet van GTA. Tenminste dat heb ik nog nooit gehoord. Dus ik weet niet waar je het vandaan haalt? En als je heel zeker bent van je zaak moet je met bewijzen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...