Caltson Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 bedankt voor het welkom en ja R* brengt per continent een andere versie uit van GTA en andere speel van R* dan wil ik nu screens,en hoe komt het dat ik op google niks vind?
BeatboxGamer Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 bedankt voor het welkom en ja R* brengt per continent een andere versie uit van GTA en andere speel van R* dan wil ik nu screens,en hoe komt het dat ik op google niks vind? Ja inderdaad. Als jij daadwerkelijk beweert dat er meerdere soorten GTA'S zijn dan moeten er ook verschillnede screens zijn. Nou die heb ik ook niet gevonden behalve wat gemodde screens. Dus het is volgens mij wat jij zegt fake. Anders hebben ze toch ookt e veel werk.
Caltson Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 bedankt voor het welkom en ja R* brengt per continent een andere versie uit van GTA en andere speel van R* dan wil ik nu screens,en hoe komt het dat ik op google niks vind? Ja inderdaad. Als jij daadwerkelijk beweert dat er meerdere soorten GTA'S zijn dan moeten er ook verschillnede screens zijn. Nou die heb ik ook niet gevonden behalve wat gemodde screens. Dus het is volgens mij wat jij zegt fake. Anders hebben ze toch ookt e veel werk. volgens mij heeft hie het over gangs,zit ie in sf en denkt dat hij een aziatische versie heeft omdat daar chinatown gangs rondlopen je weet nooit wat sommige kunnen denken..
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ik denk gewoon bijvoorbeeld dat huis veranderd is voor de Release van San Andreas, bijv. omdat de makers er niet tevreden over waren, of omdat er een bug inzat, je weet maar nooit...
Giorgo Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ik geloof er niets van die andere versies ik geloof wel dat er andere instaan enz.. maar helemaal nieuwe SA dat gaan ze echt niet doen hoor. Ik denk dat ze een screen hadden genomen dat grove str. nog niet helemaal af was en dat ze dan een screen hebben genomen ofzo anders weet ik echt geen andere verklaring.
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 (bewerkt) @ Giorgo, Dat denk ik dus ook, en op de PC, PS2, en XBOX, ziet Grove Street er ook allemaal hetzelfde uit... En wat zou het Nut zijn van een nieuwe San Andreas? Ik denk dat het een zeer vroege screen is... Nog voordat het spel uitkwam... Bewerkt: 13 september 2005 door Nasty-Toilet-Man
Damos Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 De screen was eerder uit dan het spel
P-Jamma Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 De screen was eerder uit dan het spel Dat heb ik hierboven al gezegd
Giorgo Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Kan er misschien iemand een mailtje sturen naar r* dan komen we verder dan hier vanalles liggen te beweren.
Gunslinger Geplaatst: 13 september 2005 Rapport Geplaatst: 13 september 2005 Kan er misschien iemand een mailtje sturen naar r* dan komen we verder dan hier vanalles liggen te beweren. Daar hebben ze echt geen tijd voor bij R* denk ik... En het lijkt mij gewoon een feit dat er in een game nog veel kan veranderen tijdens de ontwikkeling.
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 je ziet ook veel screens van palmbomen in de grove street volgens mij ook vroege release had wel mooier geweest maarja...
Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Kan er misschien iemand een mailtje sturen naar r* dan komen we verder dan hier vanalles liggen te beweren. Daar hebben ze echt geen tijd voor bij R* denk ik... En het lijkt mij gewoon een feit dat er in een game nog veel kan veranderen tijdens de ontwikkeling. Ik denk ook dat het dat was,maarja het is nu zo;ik vind hem mooi genoeg zoals ie nu is
Recommended Posts